;
coinex

با باتری خالی گوشی لنوو زد 5 می‌توانید به مدت 30 دقیقه با مخاطب خود صحبت کنید

اغلب جزییاتی که تا به امروز در مورد گوشی پرچمدار لنوو زد 5 (Lenovo Z5) منتشر شده است، توسط چانگ چنگ، نایب رئیس این شرکت، ارائه شده‌اند.

وی چند روز پیش گفت این گوشی هوشمند می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 45 روز به صورت آماده به کار روشن باقی بماند. آقای چنگ اخیرا هم اعلام کرده است که کاربران لنوو زد 5 می‌توانند زمانی که شارژ باتری این گوشی هوشمند خالی است به مدت 30 دقیقه با آن صحبت کنند.

لنوو زد 5

هنوز هیچ جزییاتی در مورد ظرفیت باتری این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما باید به این نکته اشاره کرد که در یک گوشی هوشمند، مدیریت شارژ باتری تنها توسط خود باتری انجام نمی‌شود. این احتمال وجود دارد که سازنده مشهور چینی بهینه‌سازی‌های زیادی را در گوشی جدیدش اعمال کرده باشد تا بتواند راندمان این محصول را افزایش و مصرف شارژ باتری آن را کاهش دهد. منابع خبری گفته‌اند که لنوو زد 5 با یک رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد از این رو می‌توان انتظار داشت که بهینه‌سازی‌های زیادی در نرم‌افزار این اسمارت‌فون پیشرفته اعمال شده باشد. همچنین انتظار می‌رود که لنوو گوشی جدیدش را با پردازشگر کارآمد کوالکام اسنپدراگون 845 در اختیار کاربران و طرفدارانش قرار دهد.


بیشتر بخوانید: لنوو زد ۵ با ظرفیت باتری فوق‌العاده بالا در راه است


 

چانگ چنگ در قالب یک پست دیگر نمونه‌هایی از عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی دوگانه لنوو زد 5 را نیز به اشتراک گذاشته و گفته است که این تصاویر در ایالات متحده گرفته شده‌اند. این عکس‌ها در روشنایی روز گرفته شده‌اند و وضوح بسیار خوبی نیز دارند.

لنوو زد 5

طبق اطلاعات موجود دوربین لنوو زد 5 به فناوری هوش مصنوعی نیز مجهز است. عکس‌های ارائه شده توسط آقای چنگ نشان می‌دهند که این دوربین می‌تواند عمق بسیار خوب و جزییات بسیار بالایی را در عکس‌های مختلف اعمال کند. توانایی فیلترسازی مناسب نور و کاهش نویز تصاویر به اندازه بسیار خوب از دیگر قابلیت‌های برجسته سنسورهای این دوربین هستند. عکس‌های ارائه شده از نصب دوربین‌هایی قدرتمند بر روی لنوو زد 5 حکایت می‌کنند. هنوز جزییات فنی مرتبط با دوربین‌های این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر