;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 9 با رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی 512 گیگابایتی عرضه می‌شود

بنابر جدیدترین اخبار که توسط منابع داخلی کمپانی در چین منتشر شده، مدل رده‌بالاتر سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این منبع خبری در گذشته نیز اخبار موثقی را از سیاست‌های سامسونگ منتشر کرده است؛ با اینحال، اینطور که به نظر می‌رسد،‌ سامسونگ به نظر نهایی نرسیده و در حال حاضر، این گزینه را بررسی می‌کند. مدل پایه‌ای یا استاندارد سامسونگ گلکسی نوت 9 از رم 6 گیگابایتی LPDDR4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار می‌شود؛ گلکسی نوت 8 نیز با همین مشخصات پایه‌ای همراه بود.

این منبع داخلی همچنین مدعی شده که فبلت پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 9 در یک گزینه‌ی رنگی جدید با نام Teddy Brown راه‌اندازی می‌شود. این غول فناوری کره‌ای،‌ گوشی گلکسی اس 4 را در سال 2013، با این گزینه‌ی رنگی معرفی کرده بود و حال به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید سری نوت نیز با تنوع رنگی قهوه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. برخی مدعی هستند که این تنوع رنگی می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید: امتیارهای گلکسی نوت ۹ با اگزینوس ۹۸۱۰ در گیک‌بنچ رویت شد


مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 9

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت 9 از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 برخوردار خواهد شد؛ البته این مدل تنها در بازار آمریکا، چین، مکزیک و کانادا عرضه می‌شود. نسخه‌ی دیگری از این موبایل هوشمند که در سایر بازارهای جهانی راه‌اندازی می‌شود، از تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 9810 برخوردار خواهد شد. روز گذشته امتیازهای سامسونگ گلکسی نوت 9 با سیستم روی تراشه‌ی اگزینوس 9810 در گیک‌بنچ رویت شد که از قدرت بالای این دستگاه در مقایسه با مدل مجهز به اسنپدراگون 845 خبر می‌دهد.

نوت 9 از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 2 ترابایت پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند  همچنین از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار می‌شود که احتمالا همانند سری گلکسی اس 9 با دیافراگم متغیر همراه خواهد بود. بعید به نظر می‌رسد که اسکنر اثرانگشت این موبایل درون نمایشگر تعبیه شود. گفته می‌شود که سامسونگ در حال حاضر تلاش می‌کند تا تکنولوژی‌های دیگری را برای توسعه‌ی این اسکنرها به کار بگیرد و آن را همراه با گلکسی اس 10 عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل  بخش موبایل سامسونگ، دی‌جی کوه اخیرا تایید کرده است که سامسونگ گلکسی نوت 9 از دستیار هوش مصنوعی بیکسبی 2.0 برخوردار خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این پرچمدار در چه تاریخی رونمایی می‌شود؛ اما با توجه به روال همیشگی سامسونگ می‌توان انتظار داشت که در اوایل شهریور ماه (اواخر آگوست) معرفی شود. سامسونگ گلکسی نوت 8 در رویداد IFA 2017 برلین رونمایی شد؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که نوت 9 نیز در همین رویداد به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر