;
coinex

گلکسی نوت 9 سامسونگ به اسکنر عنبیه چشم بزرگ‌تر مجهز می‌شود

تصویر جدیدی که از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در فضای آنلاین منتشر شده، از وجود اسکنر عنبیه‌ی چشم بزرگ‌تر در این دستگاه خبر می‌دهد.

به‌تازگی یک ویدیوی کوتاه از محافظ صفحه نمایش گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شده است؛ اینطور که به نظر می‌رسد، پرچمدار اندرویدی سامسونگ اینبار با یک اسکنر عنبیه چشم بزرگ‌تر همراه می‌شود. تغییر جدید احتمالا در سرعت تشخیص هویت و دقت سیستم اسکنر از فاصله‌ی دورتر تاثیر دارد و این عملکرد را بهبود می‌بخشد. با این اوصاف، می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ تغییر خاصی را در قسمت بالایی پنل اصلی ایجاد نکرده و گلکسی نوت 9 نیز یکی دیگر از محصولات این کمپانی خواهد بود که به اسکنر عنبیه‌ چشم مجهز می‌شود.

تصویر جدیدی که از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) در فضای آنلاین منتشر شده، از وجود اسکنر عنبیه‌ی چشم بزرگ‌تر در این دستگاه خبر می‌دهد.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ در حال حاضر با همکاری یک استارتاپ اسرائیلی تلاش می‌کند تا سیستم دوربین سه‌بعدی مخصوص گوشی‌های موبایل را طراحی کند؛ گفته می‌شود که این سیستم می‌تواند رقیب سرسختی برای تنظیمات عکسبرداری تشخیص عمق در گوشی آیفون X باشد. البته این تکنولوژی در گوشی گلکسی نوت 9 تعبیه نخواهد شد. سامسونگ قصد دارد پرچمداران سری گلکسی اس 10 (Galaxy S10) خود را همراه با این ویژگی به بازار عرضه کند. برخی مدعی هستند که سامسونگ تلاش می‌کند که روش بهتری را برای استفاده از این تکنولوژی به کار بگیرد تا مجبور نباشد گوشی‌های خود را به ناچ نمایشگر مجهز کند. این غول فناوری کره‌ای قصد دارد مکانیسم‌های تشخیص هویت بیومتریک گوشی‌های خود را بهبود بخشد تا بتواند گوشی جدید گلکسی نوت 9 را با تکنولوژی‌‌های بهینه‌تری در اختیار کاربران قرار دهد.


بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی نوت ۹ با رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود


در لبه‌ی بالایی محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 9 سامسونگ، جایگاه نصب نشانگر LED، قسمت گوشی، سنسور نور مجاورت و دوربین سلفی تک لنزی نیز دیده می‌شود.

گزارش‌های جدیدتر حاکی از آن هستند که گلکسی نوت 9 سامسونگ در یک نسخه‌ی رده‌بالاتر، با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این فبلت هوشمند در یک تنوع رنگی جدید به نام Teddy Brown معرفی خواهد شد. پرچمدار بعدی از سری نوت سامسونگ احتمالا در رویداد IFA 2018 که اواخر آگوست (اوایل شهریور) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. نمایشگاه IFA که هر ساله در برلین آلمان برگزار می‌شود، سال گذشته میزبان رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ بود. اگر این کمپانی کره‌ای طبق روال همیشگی خود عمل کند، پس می‌توان نتیجه گرفت که عرضه‌ی جهانی نوت 9 را از اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر