;
coinex

استفاده از حالت روح در واتساپ ؛ غیرفعال کردن قابلیت مشاهده پیام ها

با استفاده از حالت روح در واتساپ می توان پیام های دریافتی را مشاهده کرد و هر زمان که مایل بود به پیام های دریافت شده پاسخ داد.

به گزارش تکراتو، ممکن است در واتساپ دیده باشید حتی بعد از مشاهده و پاسخ به مکالمات شما توسط مخاطبان، پیام‌های ارسال و دریافت شده به‌صورت دو تیک طوسی رنگ باقی مانده و آبی نشده اند. در صورتی که لازم بود بعد از دیدن پیام دو تیک طوسی رنگ به آبی تبدیل شوند.

نحوه فعال کردن حالت روح در واتساپ

بهتر است با نحوه فعال کردن حالت روح در واتساپ  آشنا شوید تا شما هم مانند بسیاری از افراد با خیال آسوده و هر زمان که خواستید به پیام‌های دوستانتان پاسخ دهید. در ادامه به بررسی غیرفعال‌سازی قابلیت مشاهده پیام‌های ارسال شده یا دو تیک آبی رنگ خواهیم پرداخت.

استفاده از حالت روح در واتساپ

در فعال کردن حالت روح در واتساپ ابتدا وارد Setting شده و به بخش account   بروید. در این قسمتprivacy  را انتخاب کنید. در ادامه تیک گزینه مشاهده و خواندن پیام‌های دریافت شده یا Read receipts را بردارید تا بتوانید به صورت مخفیانه و چراغ خاموش، پیام‌های دوستان و آشنایان خود را بخوانید و هر موقع که خواستید و وقت داشتید به آنها پاسخ دهید.

حالت روح در واتساپ

در واتس‌اپ، علامت یک تیک طوسی رنگ به معنای پیام ارسال شده، دو تیک طوسی رنگ به معنای دریافت پیام ارسال شده توسط مخاطب و دو تیک آبی رنگ به معنای مشاهده و خواندن پیام موردنظر است.

.

منبع: tecfever

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. چجوری تو واتساپه فارسی حالت روح کنیم؟

    پاسخ