;
coinex

اعلام شرایط جدید واردات تبلت های دارای سیم کارت

شرایط جدید واردات تبلت های دارای سیم کارت به کشور مشخص شد. اخذ شناسه و ثبت نمایندگی برای واردات تبلت‌های دارای سیم‌کارت اجباری است.

به گزارش تکراتو، گمرک ایران در بخش‌نامه‌ای شرایط جدید واردات تبلت های سیم کارت خور را به کشور اعلام کرده است. از این پس برای واردات تبلت‌های دارای سیم‌کارت به کشور اخذ شناسه کالا و ثبت نمایندگی برای آن لازم است.

شرایط جدید واردات تبلت های دارای سیم کارت

گمرک اعلام کرده که متقاضیان ورود این کالا باید پیش از مراجعه به سامانه جامع تجارت، ابتدا شناسه‌های کالایی مربوطه را در سامانه شناسه کالا به نشانی cid.ntsw.ir ثبت و سپس جهت ثبت نمایندگی خود در سامانه یک‌پارچه مجوزها به مرکز اصناف مراجعه کنند.

اگر شناسه کالایی محصول مورد نظر قبلا در سامانه شناسه کالا ثبت شده باشد، می‌توان بدون تعریف شناسه جدید از شناسه‌های تعریف‌شده استفاده کرد. این در حالی است که بر اساس آمار گمرک ایران، در فروردین ماه سال جاری ارزش واردات این کالا بیش از ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

براساس آمار مشخص شده توسط گمرک، در نخستین ماه از سال جاری ۵۱۴ هزار و ۵۷۷ هزار دلار رایانه لوحی حداقل هفت اینچ دارای سیم‌کارت از چین و امارات متحده عربی به ایران وارد شده است. ارزش واردات این کالا در فروردین ماه سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۶ هزار و ۳۴۲ دلار بوده است.

بنابراین واردات تبلت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۷۳ درصدی همراه بوده است.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر