;
coinex

ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان اعلام شدند؛ تویوتا برند اول جهان

موسسه پژوهشی کانتار میلوارد براون در رده‌بندی سالانه خود، ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان را معرفی و منتشر نمود.

به گزارش تکراتو، موسسه پژوهشی کانتار میلوارد براون رده‌بندی سالانه ای دارد که در آن بهترین برندهای خودروسازی جهان را معرفی می کند. با بررسی نتایج تحقیقات انجام شده توسط این موسسه می توان از ارزشمندترین برندهای خودروسازی دنیا مطلع شد.


بیشتر بخوانید: آیا افزایش ۲۰ درصدی قیمت خودرو واقعیت دارد؟


لیست ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان

در رده بندی منتشر شده توسط این موسسه تویوتا توانسته برای ششمین سال متوالی ارزشمندترین برند خودروسازی جهان باشد. ارزش برند تویوتا نسبت به سال گذشته افزایش ۵ درصدی داشته و با این افزایش به مبلغ ۳۰ میلیارد دلار رسیده است. در ادامه مرسدس بنز توانست در جایگاه دوم قرار گیرد و بی‌ام‌و نیز سوم شد.

پیتر والش که مسوول ارزیابی ارزشمندترین برندهای خودروسازی جهان در این موسسه است، تویوتا را برندی قابل اعتماد دانست و آن را نماد کیفیت و ارزش معرفی کرد. البته جایگاه کنونی تویوتا به دلیل عرضه محصولات شاسی‌بلند آن است زیرا خودروهای شاسی‌بلند هنوز هم در بازار بسیار پرطرفدار هستند و حس قدرت و ایمنی را به دارندگان خود القا می‌کنند.

ارزش برند مرسدس با افزایش ۹ درصدی توانسته به ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برسد. ارزش برند بی‌ام‌و هم با افزایش ۴ درصدی به ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر