;
coinex

پوستر جدید گلکسی ای 9 استار از رونمایی این گوشی در 17 خرداد خبر می‌دهد

به‌تازگی پوستر جدیدی از گوشی‌های گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) و ای 9 استار لایت (A9 Star Lite) منتشر شده که از معرفی این گوشی‌ها در تاریخ 17 خرداد (7 ژوئن) در چین خبر می‌دهد.

سامسونگ در چند ماه گذشته از چند گوشی میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرده است. این کمپانی قصد دارد گوشی‌های گلکسی ای 9 استار و ای 9 استار لایت را نیز در این بازار عرضه کند. پوستر جدیدی که در فضای آنلاین منتشر شده،‌ تایید می‌کند که این گوشی‌ها در 17 خرداد ماه در چین رونمایی می‌شوند. این دو دستگاه هوشمند در مقایسه با گوشی‌ گلکسی ای 9 استاندارد، طراحی کاملا متفاوتی دارند. این سبک طراحی همچنین از سایر گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ نیز متمایز است. گوشی‌های گلکسی ای 9 استار و گلکسی ای 9 استار لایت از پنل پشتی شیشه‌ای و فریم فلزی برخوردار هستند. ماژول دوربین دوگانه که به صورت عمودی چیده شده، در گوشه‌ی سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار گرفته است؛ چیزی که قبلا شبیه آن را در گوشی‌ آیفون X دیده‌ایم.


بیشتر بخوانید: تصویری واقعی از گوشی جدید گلکسی ای ۹ استار لایت در فضای آنلاین منتشر شد


به‌تازگی پوستر جدیدی از گوشی‌های گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) و ای 9 استار لایت (A9 Star Lite) منتشر شده که از معرفی این گوشی‌ها در تاریخ 17 خرداد (7 ژوئن) در چین خبر می‌دهد.

یک اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی دیده می‌شود. دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست و دکمه‌های تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپی دستگاه تعبیه شده‌اند. گلکسی ای 9 استار از یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده که برای یک گوشی مجهز به پنل نمایشگر آمولد، مناسب است. صفحه نمایش گلکسی ای 9 استار در اندازه‌ی 6.28 و در نسبت ابعاد 18.5:9 ساخته شده است؛ این نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080 در 2220 همراه است. این صفحه نمایش به ناچ مجهز نیست؛ اما حاشیه‌ها به لطف نسبت ابعاد بهینه، بسیار باریک هستند.

سامسونگ گلکسی ای 9 استار از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. در پوستر جدید مشخص شده که ای 9 استار با برچسب قیمتی 3499 یوان، معادل تقریبی 467 یورو یا 546 دلار به فروش خواهد رسید. گفته می‌شود که فروش این موبایل از 25 خرداد (15 ژوئن) در چین آغاز می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی‌ها از چه تاریخی به صورت جهانی عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام خیلی زیبا شده جای دوربینهای پشتی و لی کاش اثر انگشت را حذف میکرد که خیلی زیباتر دیده میشد ….. تشکر

    پاسخ