;
coinex

گوشی گیمینگ ایسوس روگ به یک کنترلر فیزیکی مجهز است

اخیرا یک تیزر تبلیغاتی از گوشی گیمینگ اندرویدی ایسوس روگ (ASUS ROG) در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. این محصول هفته آینده معرفی می‌شود.

هدف سازنده مشهور تایوانی از انتشار این عکس بیان این مطلب بوده است که این گوشی گیمینگ را با یک کنترلر فیزیکی عرضه می‌کند. این گجت نقش مهمی در عملکرد ایسوس روگ دارد. عکس منتشر شده در توییتر همچنین نشان می‌دهد که یک دوربین سلفی تک لنزی هم در حاشیه بالای نمایشگر این گوشی هوشمند نصب شده است.

در این تصویر یک نوار نارنجی رنگ هم در کنار سنسور دوربین سلفی دیده می‌شود اما مشخص نیست که این نوار چه کارایی دارد. این مشخصه به یک ناچ عریض نمایشگر شبیه است اما با توجه به اندازه مناسب حاشیه قرار گرفته در بالای نمایشگر به نظر نمی‌رسد که گوشی جدید ایسوس به یک پنل ناچ دار مجهز شده باشد.

از آنجایی که گوشی ایسوس و کنترلر آن در تیزر منتشر شده به طور کامل نمایش داده نشده است، نمی‌توان گفت که این محصول از چه نوع سبک طراحی بهره می‌برد. ایسوس روگ در واقع ادامه دهنده راه گوشی‌های گیمینگی مانند ریزر فون (Razer Phone) است؛ محصولی که اواخر سال گذشته وارد بازار شد. بعد از این محصول یک گوشی گیمینگ به نام شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) از طرف شرکت‌های بلک شارک و شیائومی و یک گوشی گیمینگ از طرف شرکت نوبیا (Nubia) وارد بازار شد.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ؛ کارایی بیشتر با یک سیستم خنک کننده مایع!


ایسوس گفته است که از گوشی جدید خود در یک کنفرانس که در روز قبل از برگزاری نمایشگاه رایانه Computex Taipei اجرا می‌شود، رونمایی می‌کند. رویداد کامپیوتکس تای پی از تاریخ 15 تا 19 خرداد (5 تا 9 ژوئن) در کشور تایوان از کاربران و طرفداران علاقمند به فناوری‌های رایانه‌ای پذیرایی می‌کند.

کامپیوتکس تای پی با خود چند گجت الکترونیکی دیگر را هم برای علاقمندان دنیای گوشی‌های هوشمند به همراه دارد. کارت حافظه میکرو SD جدید شرکت PNY یکی از این گجت‌ها است. این کارت حافظه اولین مموری کارت جهان محسوب می‌شود که با ظرفیت داخلی 512 گیگابایت ساخته شده است. انتظار می‌رود که اچ‌تی‌سی و ایسر هم در کامپیوتکس تای پی شرکت کنند. ایسوس احتمالا علاوه بر گوشی گیمینگ خود محصولات دیگری را هم در این رویداد معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر