;
coinex

گوشی میان رده گوگل به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می‌شود

یک منبع خبری گفته است که گوشی میان رده گوگل به تراشه اسنپدراگون 710 مجهز خواهد شد؛ این گوشی در اوایل سال 2019 میلادی وارد بازار می‌شود.

این جزییات توسط یک منبع خبری دقیق به نام رولاند کواندت منتشر شده‌اند. وی در توییت‌های خود گفته است که احتمالا این محصول، گوشی پیکسل میان رده گوگل است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط رولاند کواندت فرآیند ساخت این گوشی هوشمند ماه پیش آغاز شده است و به همین دلیل گوگل این محصول را در پاییز امسال به همراه پیکسل 3 رونمایی نمی‌کند. کواندت از جزییات مرتبط با نام و مشخصات فنی این گوشی هوشمند هم بی‌خبر است.

اسنپدراگون 710 یک تراشه جدید از طرف شرکت کوالکام محسوب می‌شود. این تراشه چند وقت پیش به همراه پردازنده دیگری به نام اسنپدراگون 730 معرفی شد. تراشه‌های سری 700 سازنده مشهور آمریکایی در واقع پردازنده‌هایی میان‌رده هستند که برای نصب بر روی گوشی‌های کارآمد ساخته شده‌اند؛ محصولاتی مانند گوشی موتو جی 5 اس پلاس (Moto G5S Plus) که سال گذشته با سخت افزارهای قدرتمند و پردازشگر اسنپدراگون 625 عرضه شد. گفته شده است که اسنپدراگون 710 کارایی و راندمان باتری بهتری در مقایسه با تراشه‌های سری 600 کوالکام دارد. این تراشه به قدرتمندی پردازشگر اسنپدراگون 845 نیست اما قیمت ارزان‌تری در مقایسه با این محصول دارد.


بیشتر بخوانید: مشخصات کامل تراشه‌های اسنپدراگون ۷۱۰ و اسنپدراگون ۷۳۰ منتشر شد


منابع خبری گفته‌اند که بیش از یک سال از زمان شروع پروسه ساخت گوشی میان رده گوگل می‌گذرد. شایعه شده بود که این غول فناوری می‌خواهد چنین محصولی را در کنار گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال خود رونمایی کند اما این اتفاق رخ نداد و حال دوباره شایعه‌های جدیدی در این رابطه پخش شده است.

عدم معرفی یک گوشی پیکسل با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 به این معنی نیست که کواندت اطلاعات اشتباه را منتشر کرده است بلکه بر این امر دلالت دارد که غول دنیای فناوری احتمالا این پروژه را کنسل کرده است یا اینکه می‌خواهد در پاییز سال آینده از چنین محصولی رونمایی کند. بد نیست بدانید که شیائومی هم در ساخت گوشی می 8 اس ای (Mi 8 SE) خود از تراشه اسنپدراگون 710 استفاده کرده است. این گوشی هوشمند چند روز پیش معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر