;
coinex

احتکار خودرو به دلیل افزایش قیمت توسط ایران خودرو تکذیب شد

گروه خودروسازی ایران خودرو در واکنش به صحبت های عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد احتکار خودرو ، این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش تکراتو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرده بود که ایران خودرو محصولات خود را احتکار کرده و قصد افزایش قیمت محصولات را دارد.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت محصولات ایران خودرو تا ۴۰ درصد


تکذیب احتکار خورو توسط ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به موضوع احتکار خودرو اعلام کرد که عدم تحویل محصولات به مشتریان به بهانه افزایش قیمت محصولات نبوده و چنین چیزی کذب محض است.

در اطلاعیه ایران خودرو اعلام شده که پس از تولید خودرو در خطوط تولید، تحویل خودرو به مشتری 15 روز زمان نیاز دارد. در این 15 روز فعالیت هایی چون، کنترل کیفی، تست جاده، شماره گذاری، بیمه و تکمیل وجه از سوی مشتریان انجام می شود. به گفته آنها، با توجه به تیراژ تولید روزانه شرکت ایران خودرو، همیشه در این شرکت به اندازه ۱۵ روز، خودرو برای تحویل به مشتریان موجود است.

این گروه خودروسازی اعلام کردند که این فرآیند کاملا طبیعی است و ادعای عدم تحویل خودرو به بهانه افزایش قیمت کاملا اشتباه است. این گروه صنعتی به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان پایبند است و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان به کار خواهد بست.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر