;
coinex

هدف اپل از تاسیس یک آزمایشگاه مخفی چیست؟

اپل یک آزمایشگاه مخفی برای طراحی پردازنده های جدید تاسیس کرده و قصد دارد از این پردازنده ها در رایانه مک و لپ تاپ های مک بوک استفاده کند.

به گزارش تکراتو، آزمایشگاه مخفی اپل یک آزمایشگاه مهندسی سخت افزار در ایالت اورگان است که در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. براساس اطلاعات موجود تعدادی از متخصصان شرکت اینتل نیز توسط اپل جذب این آزمایشگاه شده اند. اینتل که یکی از برترین شرکت های سازنده انواع تراشه و سخت افزار در جهان است، بیش از یک دهه پردازنده های مورد استفاده در رایانه های مک را تامین کرده است.

طراحی پردازنده های جدید در آزمایشگاه مخفی اپل

هرچند اعلام شده که اپل این آزمایشگاه مخفی را با هدف طراحی پردازنده های جدید تاسیس کرده اما اینکه در این آزمایشگاه چه فعالیت هایی در حال انجام است هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است. یکی از مراکز داده اپل و یکی از گروه های توسعه نرم افزار اپل هر دو در همین منطقه که این آزمایشگاه تاسیس شده مشغول به کار هستند.

به نظر می رسد که اپل قصد دارد با طراحی پردازنده های جدید در آزمایشگاه خود دیگر پردازنده های اینتل را در رایانه های مک استفاده نکند و در عوض از پردازنده های اختصاصی تولیدی خود استفاده کند. انتظار می رود اولین پردازنده های تولید شده توسط خود اپل از سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر