;
coinex

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو تا 40 درصد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نسبت به قیمت محصولات ایران خودرو اعتراض کرد و اعلام نمود که آنها به احتکار محصولات خود پرداخته‌اند.

به گزارش تکراتو، اخبار موجود نشان می‌دهد که ایران خودرو به فکر افزایش 40 درصدی قیمت محصولات خود است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و بیان نمود که متأسفانه تولیدکنندگان به هیچ عنوان به شعار سال عمل نمی‌کنند و قصد دارند با احتکار محصولات، قیمت ها را افزایش دهند.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

محمد عزیزی از عدم عرضه محصولات ایران خودرو به بازار، انتقاد کرد و عنوان نمود که متأسفانه در شرایطی که مردم به دنبال خرید و استفاده از کالای داخلی هستند، حدود یک ماه است که سایت فروش محصولات ایران خودرو بسته است و هیچ فروشی صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که این اقدام ایران خودرو تخلفی آشکار است و وزیر صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد. وی ادامه داد که کمیسیون صنایع مجلس باید به این موضوع ورود کند و در نشست هفته آینده خود این موضوع را در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد که قیمت محصولات ایران خودرو قرار است تا 40 درصد افزایش یابد. به گفته وی خودروی تولیدی این کارخانه با دلار 3500 تومان تولید شده و آن‌ها به دنبال عرضه خودرو با قیمت دلار 4200 به بالا هستند. این اقدام ایران خودرو در سال حمایت از تولید ملی، مخالف شعار سال دانسته شد.

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آخه این چند تیکه حلب چی داره که ۴۰ درصد افزایش قیمت خورده؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کاشکی مردم اینقد بینش داشتن که میتونن خودشون اینارو تحریم کنن تا قیمتا بیاد پایین.
    این حلبارو نخرید باوا بجاش فرغون بگیرید امن تره

    پاسخ