;
coinex

گوشی میان رده سامسونگ گلکسی ای 8 مدل 2018 مشکل صوتی دارد

گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی از این امر حکایت می‌کنند که اسپیکر گوشی گلکسی ای 8 (Samsung Galaxy A8) مدل 2018 سامسونگ مشکل نرم‌افزاری دارد.

کاربران سامسونگ گفته‌اند که از زمان انتشار آپدیت ماه فوریه (12 بهمن تا 12 اسفند 96) اسپیکر گوشی گلکسی ای 8 2018 در هنگامی که این گوشی هوشمند در حال شارژ شدن است، قطع و وصل شود. در یکی از فیلم‌های منتشر شده در سایت یوتیوب نشان داده شده که قطع و وصل شدن اسپیکر تنها زمانی که این گوشی در حال شارژ شدن است، رخ می‌دهد. با اینحال برخی از کاربران هم گفته‌اند وقتی که باتری گوشی تقریبا به طور کامل شارژ شده است نیز این اتفاق رخ می‌دهد و تنها به سخت‌افزار اسپیکر مربوط می‌شود.

تا به امروز هیچ مشکلی در زمینه قطع و وصلی اسپیکر گلکسی ای 8 در هنگام پخش آهنگ با استفاده از هدفون یا قابلیت بلوتوث این محصول گزارش نشده است. با توجه به این امر احتمالا مشکل پیش آمده یک ایراد سخت‌افزاری است؛ با اینحال انتظار می‌رود که مشکل گزارش شده یک ایراد نرم‌افزاری باشد، زیرا زمانی که گلکسی ای 8 2018 در حالت سرویس مد (service mode) قرار دارد این مشکل اصلا بروز نمی‌کند.


بیشتر بخوانید: چه بایدها و نبایدهایی درباره خرید گوشی گلکسی ای ۸ ۲۰۱۸ سامسونگ وجود دارد؟


سامسونگ هنوز هیچ راه‌حلی را برای رفع مشکل گزارش شده ارائه نکرده است و کاربران هم گفته‌اند که اقدام آن‌ها برای تعمیر کردن گوشی هم این محدودیت را رفع نکرده است. ظاهرا مشکل قطع و وصل شدن اسپیکر حتی بعد از بازگردانی تنظیمات گوشی به حالت کارخانه یا استفاده از گوشی در حالت امن (safe mode) نیز رفع نشده است.

کاربران می‌توانند این مشکل را نادیده بگیرند و صبر کنند تا سامسونگ روش رفع آن را ارائه کند، اما به دلیل اینکه احتمال بروز این ایراد در هنگام برقراری تماس تلفنی هم وجود دارد، می‌توان گفت که برقراری تماس در زمان‌هایی که باتری گوشی در موقعیت‌های فوق قرار دارد به یک فرآیند آزاردهنده تبدیل می‌شود مخصوصا از آنجایی که این محدودیت به صورت پیش‌بینی نشده رخ می‌دهد.

سامسونگ مشکل پیش آمده را قبول نکرده و این امر باعث ناامیدی و ناراحتی کاربران شده است. مشکل بدتر این است که هنوز مشخص نیست مشکل پیش آمده چقدر وسعت دارد. احتمالا سازنده مشهور کره‌ای نسبت به قطع و وصل شدن اسپیکر گوشی میان رده جدیدش اطلاع دارد و مشغول پیدا کردن راه حلی برای رفع آن است. از این رو می‌توان گفت که احتمالا در آینده‌ای نزدیک یک بروزرسانی جدید برای رفع این ایراد از طرف سامسونگ منتشر می‌شود. تا آن موقع همه کاربران تنها باید صبر کنند.

سامسونگ خدمات پس از فروش بسیار خوبی را ارائه می‌کند و نسبت به اپل، رقیب دیرینه‌اش، مسئولیت پذیری بیشتری در مورد چنین مسائلی دارد؛ علت مطرح کردن چنین قضاوتی این است که چند وقت پیش منابع خبری اعلام کردند که سازنده مشهور آمریکایی نسبت به خم شدن و مشکل داشتن نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 6 و آیفون 6 پلاس خود اطلاع داشته اما علی رغم وجود شواهد کافی در رسانه‌های عمومی و دادگاه راه حل منصفانه‌ای را برای رفع کردن آن در اختیار کاربران اکوسیستم خود نگذاشته است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر