;
coinex

شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن به یک سنسور حساس مجهز است

شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن (Mi 8 Explorer Edition) اولین گوشی شیائومی است که از یک سنسور بیومتریکی قرار گرفته در داخل نمایشگر بهره می‌برد.

این محصول همچنین اولین گوشی هوشمندی به شمار می‌آید که به اسکنر اثرانگشت حساس به فشار تعبیه شده در داخل نمایشگر مجهز شده است. منابع خبری گفته‌اند که این سنسور، Synaptics Clear ID FS9500 نام دارد. این سنسور در ماه دسامبر (10 آذر تا 10 دی 96) توسط شرکت سینپتیکس معرفی شد. در زمان معرفی این سخت‌افزار گفته شد که سینپتیکس با 5 مورد از بزرگ‌ترین برندهای گوشی‌سازی جهان کار می‌کند. بعد از مدتی یکی از کارشناسان این سازنده گفت که سنسور مورد نظر در اختیار شرکت ویوو هم گذاشته شده است. بد نیست بدانید که گوشی ویوو ایکس 21 یو دی (Vivo X21 UD) هم از این اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد.

ویوو اولین شرکتی است که یک گوشی هوشمند را با اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر عرضه کرد اما شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن کارایی بهتری را در مقایسه با محصول ویوو ارائه می‌کند زیرا این گوشی هوشمند علاوه بر اسکنر سینپتیکس، از یک سنسور حساس به فشار هم بهره می‌برد از این رو می‌تواند سریع‌تر قفل نمایشگر خود را به واسطه این دو فناوری باز کند.

شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن -

سنسور حساس به فشار قرار گرفته در داخل نمایشگر گوشی شیائومی حساسیت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل بلافاصله بعد از اینکه کاربر انگشت خود را بر روی نمایشگر می‌گذارد، اثر تماسی آن را شناسایی و سپس سنسور اصلی را فعال می‌کند. استفاده از این فناوری باعث شده که گوشی شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن حتی از گوشی ویوو ایکس 21 یو دی هم در تشخیص دادن اثر انگشت کاربر عملکرد سریع‌تری داشته باشد.

شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن همچنین اولین گوشی اندرویدی به شمار می‌آید که با فناوری تشخیص چهره 3 بعدی عرضه شده است. این فناوری نسبت به فناوری‌های به کار رفته در سایر گوشی‌های اندرویدی امنیت بالاتری دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر