;
coinex

اپلیکیشن توریست اپ (Tourist App) ؛‌ مترجم همراه و راهنمای سفر برای گردشگران

اپلیکیشن توریست اپ یک نرم افزار مترجم و راهنمای سفر با امکاناتی نظیر ترجمه، اطلاعات مکان‌ها، اطلاعات آب و هوایی و دیکشنری است. توریست اپ به گفته سازندگان، همه نیازهای شما را از زبان‌های خارجی برآورده می‌کند.

تاثیرات تکنولوژی در روزمرگی‌ها و جنبه‌های مختلف زندگی انسان‌ها روز به روز در حال افزایش است. تقریبا هیچ موردی را نمی‌توان یافت که تکنولوژی بر‌ آن تاثیر نگذاشته باشد. افزایش سرعت و بهبود عملکرد فرآیند‌های مختلف از تاثیرات مستقیم تکنولوژی است.

یاد گرفتن زبان جدید، سفر به کشور‌های خارجی، ارتباط با افراد و مطالعه متون به زبان‌های خارجی از جمله نگرانی‌های بسیاری از مردم است. در سوی دیگر ماجرا، از دیکشنری‌ها و کتاب‌های آموزش زبان گرفته تا کلاس‌ها و فایل‌های آموزشی مختلف بر مرتفع کردن این نیاز ارتباطی انسان به کار گرفته شده‌اند. با ظهور اسمارت‌فون‌ها این دست خدمات به صورت اپلیکیشن‌های موبایلی نیز ظهور کرده‌اند. شاید با بسیاری از نرم‌افزارهای آموزش زبان و یا نرم‌افزار‌های دیکشنری‌ آشنایی داشته باشید.

اما اگر بگوییم برای سفر‌های خارجی یا ارتباط با افراد خارجی اپلیکیشنی وجود دارد که برای کار با آن حتی به یادگیری یک کلمه یا عبارت هم نیاز ندارید، مطمئنا تعجب خواهید کرد. در این نوشتار از تکراتو به بررسی اپلیکیشن توریست اپ (Tourist App) خواهیم پرداخت. فقط کافیست جملات یا عبارات مدنظر خود را بگویید یا بنویسید و باقی کارها را به مترجم هوشمند و خودکار توریست اپ بسپارید. جالب است بدانید این اپلیکیشن به 104 زبان زنده دنیا مسلط است.

بررسی اپلیکیشن توریست اپ ؛ استفاده در همه جا، آسان و حرفه‌ای

با استفاده از اپلیکیشن نوریست اپ می‌توانید محدودیت‌هایی که عدم آشنایی با زبان یک کشور برای شما به وجود می‌آورد را به آسانی مرتفع کنید. استفاده از این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند لذت بیشتری از سفرهای خارجی خود ببرید، اما این تنها کاربرد توریست اپ نیست. زبان‌آموزانی که در ابتدای کار خود به سر می‌برند می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن یادگیری یک زبان جدید را با فراگرفتن مکالمات روزمره آغاز کنند.

بررسی اپلیکیشن توریست اپ


بیشتر بخوانید : با بهترین نرم افزارهای سفری آشنا شوید ؛ هرآنچه که در طول سفر خود می‌خواهید!


اپلیکیشن توریست اپ بر روی همه دیوایس‌ها قابل اجرا است. برای شروع کار با آن می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر اقدام به دریافت این مترجم همراه و راهنمای سفر کنید. برنامه توریست‌ اپ تا کنون بیش از ۲۰ هزار بار از بسترهای مختلف دریافت شده است:

دانلود توریست اپ برای اندروید از کافه‌بازار | دانلود توریست اپ برای IOS در اپ استور یا سیب‌اپ | دانلود به طور مستقیم از سایت توریست اپ

مترجم توریست‌اپ، یکی از بهترین مترجم‌های همراه و مخصوص سفر است. این مترجم هوشمند و خودکار به صورت همه‌زبانه (پشتیبانی از بیش از 104 زبان)‌ امکان ترجمه صوت و متن را فراهم کرده است. به علاوه این اپلیکیشن یک راهنمای سفر کاربردی نیز به شمار می‌آید. اطلاعات گردشگری مختلفی از جمله تور‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید، غذاها و سوغاتی کشور‌ها، مترو و حمل‌ و نقل، جاهای دیدنی، قوانین کشور‌ها و نزخ ارز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. علاوه بر این، می‌توانید هواشناسی مربوط به مقاصد مختلف خود را نیز رصد کرده تا بدین طریق سفری آرام و بدون دغدغه داشته باشید.

در اپیکیشن توریست اپ امکانات مختلفی مثل مترجم، اطلاعات مکان‌ها، دیکشنری، اطلاعات آب و هوایی، اطلاعات واحد پولی و راهنمای تورها وجود دارد. تقریبا هر اطلاعاتی را که برای یک سفر آرام‌بخش نیاز دارید می‌توانید در اپلیکشین توریست‌اپ برای سفرهای مختلف داخلی و خارجی پیدا کیند. در ادامه امکانات مختلف این اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد:

مترجم

نخست باید اشاره کنیم که برای استفاده از مترجم اپلیکیشن توریست اپ نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای است. به این صورت که برای فعال کردن مترجم توریست اپ نیاز به پرداخت مبلغ 40 هزار تومان است. همان طور که اشاره شد این مترجم از 104 زبان زنده دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند.

به علاوه برای کار با این مترجم نیاز است گوشی در وضعیت آنلاین و متصل به اینترنت قرار داشته باشد. هرچند این امکان در توریست اپ مهیا شده که بسته زبانی مورد نظر خود را دانلود کنید و به صورت آفلاین هم از آن بهره ببرید. امکان ترجمه صوت در کنار ترجمه متن یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار است.

اطلاعات مکان‌ها

پس از اجرا کردن اپلیکیشن توریست اپ، در صفحه نخست چهار گزینه برای به دست آوردن اطلاعات در خصوص مقاصد مختلف گردشگری مشاهده خواهید کرد. با استفاده از بخش “کجا برم؟” اطلاعات مختلف در خصوص مقصد خود به دست آورید. بخش “چطور برم؟” شما را متوجه تور‌ها، هتل‌ها و محل‌ها اقامت خواهد کرد. در بخش “هواش چطوره؟” از جزئیات آب و هوایی مناطق مختلف آگاه شوید و در نهایت در قسمت “پولش چطوره؟” از نرخ ارز و تبدیل آنها مطلع شوید. در ادامه نگاهی به این موارد خواهیم انداخت.

کجا برم؟

در این بخش تا به امروز اطلاعات مربوط به ۲۴ کشور جهان گنجانده شده است. با انتخاب هر یک از کشو‌ر‌ها شش گزینه‌ی “مناطق دیدنی”، “غذاها”، “مراکز خرید”، قوانین عجیب”، “سوغات” و “نقشه مترو” فعال می‌شوند. به عنوان مثال کشور اسپانیا را انتخاب می‌کنیم. در بخش مناطق دیدنی از پارک رتیرو مادرید، ورزشگاه نیوکمپ بارسلون گرفته تا کلیسا سن‌فرانسیسکو و جزیره ایبیزا مختصرا توضیح داده می‌شوند. مثلا در مورد جزیره ایبیزا آمده است:

یکی از پر رفت و آمدترین و مشهورترین جزایر دنیا که علاوه بر گردشگران، افراد مشهور نیز اوقات فراغت خود را در آن می گذرانند. ایبیزا در سواحل جنوب شرقی اسپانیا قرار دارد که بر روی این ساحل فستیوال موسیقی و کنسرت‌های بزرگ دنیا برگزار می‌شود. شما می‌توانید برای تفریح از پاراسیلینگ استفاده کنید یا قایق بگیرید و در قایق به تماشای مناظر بکر اطراف جزیره مشغول شوید. برای لذت بیشتر، در کنار سواحل قدم بزنید و در رستوران‌ و کلوب‌های شبانه آن نوشیدنی و غذا میل کنید.

اپلیکیشن توریست اپ
توریست اپ اپلیکیشنی کاربردی برای گردشگرانی است که به زبان بومی مقصد خود آشنایی ندارند. (اعتبار : تکراتو)

در بخش غذاها به معرفی غذاها و خوراکی‌های مشهور کشور‌های مختلف پرداخته شده است. در خصوص غذاها مواد اولیه آنها و محلی که می‌توانید در کشور مورد نظر آن را پیدا کنید، ذکر شده است. به عنوان مثال در مورد اسپانیا از املت اسپانیایی و ماهی گریل شده گرفته تا امپاندا و سوپ گازپاشجو مختصرا شرح داده شده‌اند.

در دنیای امروز مراکز خرید به عنوان بخشی از جاذبه‌های گردشگری تلقی می‌شوند. در بخش مراکز خرید اپلیکیشن توریست اپ توضیحات مفصلی در مورد فرشگاه‌ها، مراکز فروش و اجناس مختلف در کشورهای گوناگون آورده شده است.

اپلیکیشن توریست اپ
در این اپلیکیشن مسافرتی اطلاعات جامعی در خصوص جاهای دیدنی، مراکز خرید، غذاها، سوغاتی‌ها، نقشه و قوانین مقاصد گردشگری گنجانده شده است. (اعتبار : تکراتو)

زیاد جالب نیست که به مسافرت بروید و در بازگشت برای دوستان و آشنایان خود هدیه‌ای به عنوان سوغاتی تهیه نکنید. نگران این موضوع نباشید. توریست اپ این مشکل شما را نیز برطرف کرده است. در بخش سوغاتی فهرستی از صنایع دستی، خوراکی‌های مشهور، مجسمه‌‌ها و هرآنجه که به عنوان سوغاتی یک کشور مطرح هست گنجانده شده است. به عنوان مثال اگر به اسپانیا سفر کردید، لباس رقص فلامینگو و یا بادبزن اسپانیایی برای آشنایان خود سوغاتی بیاورید!

بخش کاربردی دیگر نقشه مترو است. در توریست اپ نقشه مترو شهر‌های مختلف به طور کامل و بروز گنجانده شده است تا بدین‌ طریق نگرانی از بابت گم کردن مسیر و یا هزینه‌های اضافی حمل و نقل نداشته باشید.

توریست اپ
کاربران نه تنها می توانند از توریست اپ به عنوان یک اپلیکیشن راهنمای سفر استفاده کنند، بلکه این برنامه می‌تواند شروعی باشد برای آموزش یک زبان خارجی. (اعتبار : تکراتو)

یکی از جالب توجه ترین بخش‌های اپلکیشن توریست اپ به “قوانین عجیب” کشور‌های مختلف مربوط است. مثلا آیا می‌دانستید که پرتاب کردن برنج بر روی سر عروس و داماد در شهر کادیز اسپانیا ممنوع است. یکی از دلایل این ممنوعیت آسیب‌های گزارش شده آن بوده است.

چطور برم؟

در بخش “چطور برم” سه گزینه برای کمک به گردشگران در راستای بهبود اقامت فعال است: تور‌ها، هتل‌ها و سوئیت اجاره‌ای. در قسمت تورها تقریبا تمامی تورهای فعال همراه با اطلاعاتی نظیر تاریخ رفت و آمد، هزینه، نام آژانس مسافربری، ویژگی‌های تور و شماره تماس فهرست شده‌اند که مسافران بنابر انتخاب مقصدی که انجام داده‌اند، می‌توانند از آنها بهره ببرند.

در قسمت هتل‌ها، فهرستی از هتل‌های داخلی و خارجی همراه با نقشه، ویژگی‌ها و شماره تماس آنها وجود دارد و در نهایت در بخش سوئیت اجاره‌ای، محل‌های اقامت سوئیت و ویلایی در داخل و خارج از کشور فهرست شده‌‌اند.

هواش چطوره؟

“هواش چطوره” یک بخش کاربردی دیگر در اپلیکیشن توریست اپ است. با انتخاب این گزینه فهرستی از کشور‌ها همراه با وضعیت آب و هوایی پایتخت‌ آنها فهرست شده است. با کلیک بر روی هر کدام از آنها اطلاعات جزئی‌تری نظیر ساعت محلی، رطوبت‌ هوا و پیش‌بینی هوای روزهای آینده دیده می‌شود.

پولش چطوره؟

در این بخش تقریبا تمامی واحدهای پول رایج کشورها همراه با برابری ریالی آنها فهرست شده است. به علاوه در قسمت تبدیل ارز می‌توانید برابر هریک از واحد‌های رایج را با تومان بدست آوردید.

توریست اپ
“کجا برم؟”، “چطور برم؟”، “هواش چطوره” و “پولش چطوره؟” چهار سوال بنیادی است که هر مسافر قبل از شروع سفرش باید به آنها پاسخ دهد. اپلیکیشن توریست اپ راهنمای خوبی برای پاسخ به این سوال‌هاست. (اعتبار : تکراتو)

در مجموع اپلیکشین توریست اپ، نه تنها برای مسافران و گردشگران بلکه برای زبان‌آموزان نیز یکی از برنامه‌های کارآمد به شمار می‌رود. هرچند بخش عمده‌ای از اطلاعاتی که در این برنامه وجود دارد را می‌توان با یک جستجوی ساده از میان محتواهای وب پیدا کرد، اما مترجم همراه توریست اپ به نظر می‌رسد یکی از ضروریاتی است که مسافران و گردشگران ناآشنا با زبان کشور مقصدشان می‌توانند از آن بهره ببرند.

بیشتر بخوانید : 

.

منبع : techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    بادرود
    من هزینه اشتراک رو چندسال است که پرداخت کردم ولی نمیتونم استفاده کنن و هر سری که شما اونو انگولک میکنید مشکل دار میشه و باید پول مشکل گشا باشه.
    این کار درستی از نظر اخلاقی و اجتماعی و…نیست.
    با این پولها ما که جایی ندیدیدم کسی برسه و شمارو نمیدونم.
    بدرود

    پاسخ

    باسلام
    من برنامه چند وقت پیش خریداری کردم اما حالا باز نمیشه راهنمایی ممنون

    پاسخ

    سلام من قبلا اپلیکیشن و خریداری کردم و جواب میداد ولی الان به علت تعویض گوشی اونو نصب کردم جواب نمیده لطفا راهنمایی کنید من قبلا هزینه کردم. ممنون میشم

    پاسخ

    من 2سال توریست آپ نصب کردم و مبلغ دائم پرداخت کردم الان میخوام وارد برنامه بشم وارد نمیشه و حتی نمیتونم به اپراتور پیام بدم و الان تو گوگل پیدا کردم شمارو لطفا مشکل برنامه من
    برطرف کنید.

    پاسخ

    نرم افزار فعال نیست و ادامه کار غیر ممکن شده لطفا راهنمائی کنید . متشکرم

    پاسخ

    لطفا راهنمائی کنید
    لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس ارسال کنید . متشکرم

    پاسخ

    درود. اپلیکیشن توریست اپ غیر قابل استفاده شده است . چکار باید کنم . این ترم افزار را بصورت دائم خریداری کردم . الان فعال نیست .

    پاسخ

    سلام توریست آپ من که قبلان خریداری کردم پاک شده چطوری برگردانم

    پاسخ

    با سلام
    احتراما ً اینجانب حسین اقتصاد در مورخ 99/04/23مبلغ 250000 ریال را جهت هزینه مترجم برای مدت 5 ماهه با شماره کارت۵۰۴۷۰۶۱۰۲۰۳۰۷۰۲۷ از ت ۱۰۷۸۹۸۱۹ بانک باکدرهگیری ۶۶۹۰۶۶ و ش مv۰۱۷۶۵۸۹۸۴۰۹۶
    پرداخت نمودم لکن مترجم برایم فعال نگردید بنابراین تقاضای پیگیری در این خصوص را دارم

    پاسخ

    مثلان چی کار انجام دهیم که برنامه شروع بکار کند من که در افغانستان هستم و کارت اعتباری بانک های ایران و یا ماستر کارت بین المللی نداریم که 40میلیون یا هزار تومان ازما پرداخته شود وبرنامه شروع به فعلیت\کار کند

    پاسخ

    باسلام
    بنده اپلیکیشن رو خریداری کردم اما چند وقته کار نمیکنه و باز نمیشه
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام
    من نرم افزار رو روی گوشیم نصب کردم و وجه رو هم پرداخت کردم(اشتراک دائمی)، خوب هم کار میکرد، تا اینکه مجبور شدم گوشیم رو فلش کنم و برنامه رو مجددا نصب کنم، الان بخش مترجمش غیر فعال هست و درخواست واریز وجه میکنه، لطفا راهنمایی کنید.ممنون میشم.

    پاسخ

    سلام با تشکر از توریست اپ خوب
    متاسفانه من از اولین اعضاى توریست اپ هستم
    وچند بار بسته دائمى خریدارى کردم ولى هر بار باطل میشه و به محض اینکه اپ شما بروزرسانى یا نصب مجدد بخواد پرداختى من از بین میره
    و متاسفانه هیچ پشتیبانى و یا شماره تماسى هم ندارید که پیگیرى کنیم اگه ما تور یا هتل خریدارى کنیم و پول پرداخت کنیم در صورت بروز اشکال از چه مرجعى باید کمک بگیریم
    لطفا اعلام فرمایید

    پاسخ

    سلام من توریست اپ رو نصب کردم ولی به دلیل رجیستری گوشی های آیفون نصب من غیر. فعال شده و من مبلغ کامل پرداخت کردم و هیچ شماره ای هم ازتون ندارم که بنده رو راهنمایی بفرمایید ممنون میشم اگر زسیدگی بفرمایید با سپاس

    پاسخ

    سلام من گوشیم اپله و جدیدا دسترسی به برنامه های ایرانی رو بستن ،خواهش میکنم زودتر ی راهی برای نصب مجدد این برنامه تو اپل رو معرفی کنین

    پاسخ

    توریست اپ رو نصب کردم واقعأ باورم نمیشه اینقدر عالى بوود ، نصبش رایگانه و کلى امکانات رایگان داره

    پاسخ

    من نصب کردم پول هم دادم الان کار نمیکنه مجدد دانلود کردم نام کاربر وشماره رو میزنم میگه صحیح نیست

    پاسخ

    واقعا اپلیکیشن خوب و کاربردی بود دستشما درد نکنه بابت این معرفی #توریست اپ

    پاسخ

    لطفا راهنمائی کنید
    لطفا تماس بگیرید یا شماره تماس ارسال کنید . متشکرم

    پاسخ