;
coinex

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون با ظاهری عجیب و سخت‌افزاری پیشرفته رونمایی شد

گوشی گیمینگ ایسوس راگ با نام رسمی راگ فون (ROG Phone) رسما معرفی شد. این دستگاه پیشرفته از صفحه نمایش اولد 90Hz، محفظه‌ی خنک کننده‌ی بخار 3D و داک‌های فراوان برخوردار است.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ به‌راحتی می‌تواند سایر گوشی‌های گیمینگ بازار مثل شیائومی بلک شارک (Black Shark)، نوبیا رد دویل (Nubia Red Devil) و ریزر فون (Razer Phone) را از صحنه‌ی رقابت خارج کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و طراحی این دستگاه هوشمند می‌پردازیم؛ با تکراتو همراه شوید:

طراحی گوشی گیمینگ ایسوس راگ

این موبایل هوشمند از صفحه نمایش بدون حاشیه و دو اسپیکر در نمای جلویی خود بهره می‌برد. لوگوی درخشان ROG در پنل پشتی تعبیه شده که البته کاربر می‌تواند در صورت تمایل، آن را خاموش یا روشن کند. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های طراحی این گوشی گیمینگ، محفظه‌ی خنک‌کننده‌ی بخار 3D است که از داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ ایسوس روگ به یک کنترلر فیزیکی مجهز است


طراحی گوشی گیمینگ ایسوس راگ

مشخصات فنی ایسوس راگ (ROG Phone)

گوشی گیمینگ ایسوس راگ از صفحه نمایش آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است که نرخ بروزرسانی آن به 90Hz می‌رسد. این سرعت بروزرسانی از گوشی ریزر فون (120Hz) کمتر است؛ با اینحال بسیار بالاتر از گوشی‌های هوشمند معمولی در بازار است. این صفحه نمایش از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 با قدرت پردازش 2.96 گیگاهرتز، قدرت دستگاه را تامین می‌کند. ایسوس راگ با رم 8 گیگابایتی و دو نسخه حافظه‌ی 128 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی و دو لنز 12 و 8 مگاپیکسلی در نمای پشتی تعبیه شده‌اند. گوشی ایسوس زنفون 5 نیز از همین تنظیمات دوربین برخوردار بود. گوشی گیمینگ ایسوس راگ به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از تکنولوژی شارژ سریع ایسوس، یعنی ASUS HyperCharge پشتیبانی می‌کند. ایسوس در طراحی این دستگاه هوشمند، تراشه‌‌ی شارژ را از دستگاه به آداپتور شارژر منتقل کرده تا از داغ شدن دستگاه در حین شارژ شدن جلوگیری کند.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون به سه پورت یو‌اس‌بی نوع سی مجهز شده است. دو پورت در لبه‌ی دستگاه و یکی از آنها در لبه‌ی پایینی تعبیه شده‌‌اند. بدین ترتیب، کاربر می‌تواند بدون مزاحمت کابل شارژر در لبه‌ی پایینی، دستگاه را شارژ کند و همزمان به بازی ادامه دهد. پورت‌های کناری همچنین به عنوان اتصال‌دهنده‌ی سایر لوازم جانبی دستگاه نیز عمل می‌کنند.

مشخصات فنی ایسوس راگ (ROG Phone)

ایسوس راگ فون به حالت ویژه‌ی X Mode مجهز شده که با فشار دادن لبه‌های دستگاه فعال می‌شود. این حالت ویژه به گونه‌ای طراحی شده که با فشار دادن لبه‌ها، تمامی برنامه‌های فعال در پس‌زمینه، غیرفعال و بسته می‌شوند تا تمامی نیروی پردازش دستگاه به بازی کردن معطوف شود. زمانی که X Mode فعال می‌شود، رابط کاربری آبی رنگ دستگاه به قرمز تغییر می‌کند.

لوازم جانبی ایسوس راگ فون

راگ فون به‌ تنهایی یک گوشی فوق‌العاده است؛ با اینحال ایسوس چند لوازم جانبی را با این دستگاه عرضه می‌کند تا ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد:

AeroActive Cooler: این دستگاه یک فن خنک‌کننده‌ی خارجی است که به گوشی متصل می‌شود. کاربران می‌توانند با اپلیکیشن مخصوص این دستگاه، آن را خاموش و روشن کنند.

Gamevice Gamepad: این دستگاه به چیزی که موتورولا همراه با گوشی‌های سری موتو زد معرفی کرد شباهت دارد؛ یک جفت دکمه‌های جانبی در هر کدام از لبه‌ها.

TwinView Pedestal: این دستگاه با یک صفحه نمایش ثانویه (6 اینچی) همراه است که گوشی را به چیزی شبیه به نینتندو 3DS تبدیل می‌کند. بنابراین، می‌توانید روی یکی از صفحه‌ها بازی کنید و با صفحه‌ی دیگر، با دوستان خود چت کنید. این صفحه نمایش جانبی به یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

Mobile Desktop Dock: این دستگاه جانبی به کاربر اجازه می‌دهد که از گوشی خود به عنوان یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده کند. این داک به چند پورت برای اتصال مانیتور، کیبورد، موس و سایر قطعات کامپیوتر مجهز شده است. کاربر با این داک می‌تواند از گوشی خود به عنوان یک نمایشگر ثانویه استفاده کند.

WiGig Dock: یک داک 60GHz 802.11ad که با گیم‌پد Gamevice کار می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد که برنامه‌ها را روی تلویزیون پخش کند.

لوازم جانبی ایسوس راگ فون

قیمت و عرضه‌ی گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون

در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. البته بعید به نظر می‌رسد که این مشخصات با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که راگ فون، گران‌ترین گوشی گیمینگ بازار باشد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

راگ فون به‌ تنهایی یک گوشی فوق‌العاده است؛ با اینحال ایسوس چند لوازم جانبی را با این دستگاه عرضه می‌کند تا ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد:

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر