;
coinex

اپل نسخه جدید سیستم عامل Apple TV را با نام tvOS 12 رونمایی کرد

کمپانی اپل در جریان رویداد WWDC 2018 از نسخه جدید سیستم عامل Apple TV رونمایی کرد. این سیستم عامل tvOS 12  نام دارد.

به گزارش تکراتو، اپل علاوه بر معرفی نسخه جدید سیستم عامل  Apple TV ، فناوری دولبی اتموس را نیز به Apple TV  اضافه کرده و آن را در این رویداد معرفی کرده است. گجتApple TV  یکی از محصولات موفق اپل است که از سال گذشته تا کنون ۵۰ درصد رشد داشته است.

نسخه جدید سیستم عامل Apple TV

اپل این خبر را در این رویداد اعلام کرد و نسخه جدید سیستم عامل  Apple TVرا نیز رونمایی کرد. ستاپ باکس اینترنتی اپل اکنون در نسخه جدید نرم افزار خود از فناوری Dolby Atmos  پشتیبانی می کند که یک قابلیت پیشرفته برای پخش صدای چند کاناله به حساب می آید.

اضافه شدن این ویژگی باعث شده تاApple TV  تنها پخش کننده اینترنتی باشد که می تواند همزمان از هر دو فناوری Dolby Vision  و Dolby Atmos پشتیبانی کند.

قرار است به اپلیکیشن Apple TV در هر ۳ پلتفرم آیفون، آیپد و خود Apple TV قابلیت هایی اضافه شود که از جمله می توان به افزایش تعداد کانال های تلویزیونی به ۱۰۰ عدد و موارد جدیدی مثل Canal+ فرانسه و Salt سوییس به شبکه های قابل مشاهده اشاره کرد.

قابلیت جدید دیگر، اضافه شدن ریموت کنترل Apple TV به بخش کنترل سنتر آیفون است. این قابیلیت، کنترل کردن پخش کننده تلویزیونی اپل را برای کاربران آیفون ساده تر می کند.

اواخر سال ۲۰۱۷ بود که اپل تعداد کارمندان واحد Apple TV  را به ۴۰ نفر افزایش داد و مدتی بعد هم ۱ میلیارد دلار در حوزه تولید محتوای ویدیویی سرمایه گذاری کرد. اپل در حال حاضر ۱۲ پروژه ساخت فیلم و سریال در دست دارد و با چهره های متعددی از دنیای هالیوود قرارداد همکاری امضا کرده است.

.

منبع: venturebeat

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر