;
coinex

کدام کشورها آماده پذیرش هوش مصنوعی هستند؟

بسیاری از کشورها توانسته اند در زمینه هوش مصنوعی و رباتیک موفق عمل کنند، بنابراین این کشور ها آمادگی بیشتری برای پذیرش هوش مصنوعی دارند.

به گزارش تکراتو، واحد تحقیقاتی اقتصادی انگلیس میزان پذیرش هوش مصنوعی در هر کشور را براساس یک رده بندی مشخص کرده است. کشورهای کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، آلمان و کانادا کشورهایی هستند که بیشترین آمادگی را برای پذیرش موج اتوماسیون و پذیرش هوش مصنوعی دارند.

کره جنوبی توانسته این شاخص را براساس سیاست‌های نوآوری و تحقیقاتی کشور و سیاست‌های آموزش و پرورش خود به دست آورد. جمهوری استونی، فرانسه، انگلیس، آمریکا و استرالیا نیز در میان این کشورها قرار دارند.

در این رده‌بندی، ۲۵ کشور جهان قرار دارند. کشورهای گروه 20 (۲۰(G- به علاوه پنج کشور دیگر این لیست هستند که از جمله آفریقای جنوبی، ویتنام، اندونزی و امارات را می توان نام برد.

این کشورها باید سیاست‌های مناسبی را برای برآورده کردن چالش‌های پیش رو در نظر بگیرند که از جمله این سیاست‌ها، سیاست آموزشی است تا بهتر بتوانند برای پذیرش هوش مصنوعی آماده باشند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر