;
coinex

اپل قصد بازطراحی اپ استور به منظور استفاده آسان را دارد

اپل با هدف استفاده آسان قصد بازطراحی اپ استور را دارد. در واقع قصد اپل نزدیک تر کردن تجربه‌ی استفاده از اپ استور مک به اپ استور IOS است.

به گزارش تکراتو، اپل شب گذشته در رویداد WWDC 2018، نسخه‌ی جدیدی از سیستم‌عامل دسکتاپ خود را با نام Mojave  معرفی کرد. از جمله قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع  macOS 10.14، می‌توان به ایجاد تغییرات در ظاهر اپ استور مک با هدف نزدیک‌تر کردن آن به فروشگاه iOS اشاره کرد.

بازطراحی اپ استور با هدف استفاده راحت تر

اپ استور مک اکنون مانند نسخه‌ی iOS یک فید جستجوی مرکزی موسوم به Discover دارد که در آن اپلیکیشن‌های منتخب از سوی اپل با محتوایی غنی و ویدیو‌هایی با پخش خودکار توصیف می‌شوند. در نسخه‌ی مک، اپل چند دسته‌ی جدید با نام‌های Create ،Work ،Play  و Develop ایجاد کرده که در آن‌ها اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های مرتبط را نمایش می دهد.

اپل همچنین در صفحات Product نیز تغییراتی ایجاد کرده است. در این صفحات ویدیوهای پیش‌نمایش و نقدهای چشم‌گیرتری قابل دیدن هستند. اپل دسته‌های جدید ساخت، کار، بازی و توسعه را نیز با نمایش اپلیکیشن‌های برجسته زیر آن‌ها ایجاد کرده است.

از این به بعد اپلیکیشن‌های جدید مربوط به برندهای بزرگ به سمت اپ استور جدید حرکت می کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به مایکروسافت آفیس ۳۶۵، ادوبی لایت‌روم سی‌سی، پنیک ترنسمیت و BBEdit از شرکت Bare Bones اشاره کرد.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر