;
coinex

استفاده از جیمیل جدید اجباری است؛ بزرگترین بروزرسانی تاکنون

گوگل استفاده از جیمیل جدید را به زودی اجباری می‌کند. ماه پیش گوگل از طراحی جدید جیمیل، که بزرگترین بروزرسانی تاکنون بود، رونمایی کرد.

به گزارش تکراتو، بعد از این که جیمیل بازطراحی شد در همان ابتدا فقط تعدادی از افراد توانستند از امکانات آن استفداه کنند. اما اکنون گوگل اعلام کرده که در ماه آینده، همه می‌توانند از دیزاین جدید جیمیل استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی نسخه وب جیمیل به زودی؛ ارائه ویژگی هایی جدید!


استفاده اجباری از جیمیل جدید

فعلا اجباری برای استفاده از جیمیل بازطراحی شده وجود ندارد و بین طراحی قدیم یا جدید، می‌توان به دلخواه یک مورد را انتخاب کرد، اما گوگل اعلام کرده که هشت هفته پس از انتشار جهانی نسخه بازطراحی، همه به جیمیل جدید کوچ داده می‌شوند.

البته این تغییر به صورت خودکار انجام می شود اما همچنان کاربران می توانند از بین جیمیل جدید و قدیم، یک مورد را انتخاب کنند. البته چهار هفته بعد از تغییر اتوماتیک هم، این ویژگی از جیمیل حذف می‌شود و تمام کاربران مجبور به استفاده جیمیل جدید خواهند بود.

گوگل در جیمیل جدید به امنیت سرویس خود بسیار توجه کرده و تعامل بیشتری بین این کلاینت ایمیل و دیگر سرویس‌های زیر مجموعه‌اش برقرار کرده است. همچنین در کنار آن‌ها مدیریت ایمیل‌ها هم راحت‌تر شده‌ است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر