;
coinex

رونمایی از پردازنده ۵ گیگاهرتزی اینتل در آستانه ۵۰ سالگی

پردازنده ۵ گیگاهرتزی اینتل در آستانه‌ی سالگرد ۵۰ سالگی این شرکت رونمایی شد. اینتل از این پردازنده جدید در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

به گزارش تکراتو، غول صنعت پردازنده‌ی جهان در ماه آینده‌ی میلادی سالگرد 50 سالگی خود را جشن می گیرد. این کمپانی در آستانه تولد ۵۰ سالگی خود از پردازنده ۵ گیگاهرتزی این شرکت رونمایی کرد.

رونمایی از پردازنده ۵ گیگاهرتزی اینتل

وقتی که کاربران به دنبال انجام کاری واقعی و وظیفه‌ای سنگین هستند، ۸۰ درصد از آن‌ها به سمت کامپیوترهای شخصی می‌روند. اینتل برای حل این چالش‌ها، قرار است کامپیوترهای شخصی را حول پنج فاکتور اصلی کارایی، ارتباط و اتصال، عمر باتری، سازگاری و هوشمندی بهبود دهد.

در صحبت‌هایی که در این مورد انجام شده، بیش از ۷۰ لپتاپ و دستگاه دوکاره‌ی جدید تا پاییز امسال معرفی خواهند شد که از پردازنده‌های سری U ویسکی لیک و سری Y امبر لیک اینتل استفاده خواهند کرد. همچنین برای کامپیوترهای شخصی نیز، اینتل قول عرضه‌ی مدل‌های جدید سری X و نسل بعدی سری S را تا پایان سال جاری میلادی داده است.

علاوه‌ بر پردازنده‌ی جدید و توضیح در مورد طرح‌های آتی این شرکت، اینتل از فناوری صفحه‌نمایش کم‌مصرف با نام Intel Low Power Display Technology  نیز در کامپیوتکس رونمایی کرد. این فناوری پنل صفحه‌نمایشی است که با همکاری شارپ و اینولوکس ساخته شده و تنها یک وات مصرف برق دارد. به بیان دیگر این فناوری مصرف برق صفحات LCD را نصف خواهد کرد.

.

منبع: venturebeat

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر