;
coinex

اوپو فایند ایکس 29 خرداد ماه در پاریس رونمایی می‌شود

اوپو هفته‌ی گذشته از بازگشت گوشی‌های سری فایند خبر داد؛ نسل جدید این گوشی‌ها با نام اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) در 29 خرداد ماه (19 ژوئن) در لوور پاریس رونمایی می‌شود.

شایعات و گزارش‌های پیرامون گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس در فروردین ماه گذشته، زمانی که این کمپانی چینی از راه‌اندازی این نام تجاری خبر داد، منتشر شدند. این کمپانی چینی در ماه می گذشته، رویدادی را با عنوان «ارتباط با آینده‌ی آینده» در شنژن برگزار کرد تا دستاوردهای تیم تحقیق و توسعه‌ی خود در زمینه‌ی تکنولوژی نور ساختاریافته‌ی 3D و 5G را به نمایش بگذارد. این بدان معناست که گوشی اوپو فایند ایکس احتمالا از تکنولوژی تشخیص چهره‌ی سه بعدی و شبکه‌ی 5G برخوردار خواهد شد.

کمپانی اوپو پس از تایید برند تجاری OPPO Find X و راه‌اندازی وب‌سایت رسمی گوشی‌های سری فایند در هفته‌ی گذشته،‌ از رونمایی این دستگاه هوشمند در تاریخ 29 خرداد (19 ژوئن) در پاریس خبر داده است.

اوپو هفته‌ی گذشته از بازگشت گوشی‌های سری فایند خبر داد؛ نسل جدید این گوشی‌ها با نام اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) در 29 خرداد ماه (19 ژوئن) در لوور پاریس رونمایی می‌شود.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی اوپو فایند X لو رفت: رم ۸ گیگابایتی، پردازشگر اسنپدراگون ۸۵۴ و …


مشخصات اوپو فایند ایکس

گوشی‌های سری فایند که در گذشته عرضه شده‌اند، همیشه با مشخصات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای همراه بودند. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این کمپانی چینی، گوشی اوپو فایند ایکس را پس از چهار سال که از عرضه‌ی گوشی اوپو فایند 7 در سال 2014 می‌گذرد، با مشخصات رده‌بالایی در بازارها عرضه کند. این اسمارت فون علاوه بر پشتیبانی از 5G و تشخیص چهره‌ی سه بعدی، احتمالا از اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر، تکنولوژی شارژ سریع و زوم اپتیکال 5x برخوردار خواهد شد.

گفته می‌شود که اوپو فایند ایکس به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود که با رم 8 گیگابایتی همراه خواهد شد. اطلاعات لو رفته از این کمپانی چینی خبر می‌دهند که فایند ایکس از صفحه نمایش 6.42 اینچی اولد برخوردار می‌شود که از رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که جدیدترین گوشی سری فایند اوپو با حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه شود. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع VOOC از دیگر ویژگی‌هایی است که احتمالا همراه با این گوشی عرضه خواهد شد.

جدیدترین تصاویری که گفته می‌شود مربوط به اوپو فایند ایکس هستند، از وجود پنل شیشه‌ای پشتی و جلویی این دستگاه خبر می‌دهند. ماژول دوربین دوگانه نیز در این پنل شیشه‌ای قرار می‌گیرد که احتمالا طرحی شبیه به آسمان پر ستاره خواهد داشت.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر