;
coinex

تغییر نام هدست واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ به گلکسی وی آر

کمپانی سامسونگ خبر از تغییر نام هدست واقعیت مجازی گیر وی آر خود داده است. نام این هدست به زودی به گلکسی وی آر تغییر خواهد کرد.

به گزارش تکراتو، هدف سامسونگ از تغییر نام هدست واقعیت مجازی گیر وی آر ، یکپارچگی محصولات خود تحت برند گلکسی بوده است. ثبت علائم تجاری گلکسی واچ و گلکسی فیت، نخستین نشانه‌های تأیید این موضوع بود که سامسونگ قصد دارد محصولات پوشیدنی خود را زیر چتر گلکسی ببرد.

جدیدا نیز اخباری در مورد تولید ساعت هوشمند توسط سامسونگ به گوش می رسد که بر پایه ور اواس خواهد بود. البته فعلا نمی توان نسبت به توسعه و ساخت چنین ساعتی اطمینان کامل داشت.

تغییر نام هدست واقعیت مجازی گیر وی آر

سامسونگ قصد دارد برای برخی از محصولات پوشیدنی خود به استفاده از برند گلکسی روی آورد. تغییر نام هدست واقعیت مجازی گیر وی آر هم در این راستا بوده است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ همین کار را برای ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند خود نیز انجام دهد.

فعلا مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی اقدام به اعمال این تغییر خواهد کرد. اگر شایعات مربوط به استفاده از نمایشگر با وضوح بالاتر در گلکسی اس ۱۰ صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که این شرکت گلکسی وی‌آر را در کنار معرفی دهمین نسخه‌ی پرچم‌دار سری اس رونمایی کند. البته احتمال معرفی این هدست واقعیت مجازی به همراه گلکسی نوت ۹ نیز وجود دارد.

.

منبع: sammobile

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر