;
coinex

برای برگزاری جلسات هوشمند از نمایشگر مشارکتی ویندوز مایکروسافت استفاده کنید

از نمایشگر مشارکتی ویندوز مایکروسافت که در رویداد کامپیوتکس 2018 رونمایی شده است می توانید برای برگزاری جلسات هوشمند استفاده کنید.

به گزارش تکراتو، هدف از نمایشگر مشارکتی ویندوز مایکروسافت ، برگزاری جلسات هوشمند به معنای واقعی کلمه است. البته مایکروسافت خود به تنهایی این نمایشگر را تولید نکرده و برای ساخت آن با تولیدکنندگانی نظیر شارپ و Avocor  همکاری کرده است.


بیشتر بخوانید: کانسپت مایکروسافت سرفیس فون با طراحی تاشو خودنمایی می‌کند


ویژگی های نمایشگر مشارکتی ویندوز مایکروسافت

این نمایشگر به‌واسطه دارا بودن سنسورهای داخلی از پلتفرم هوشمند آژور پشتیبانی می‌کند و می تواند محیط اطراف و مخاطبان را تشخیص دهد. همچنین به لطف قابلیت تشخیص محیط اطراف، می‌تواند میزان گرما و سرمای لازم برای برگزاری بهتر جلسات را تنظیم کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم نمایشگر مشارکتی ویندوز مایکروسافت می‌توان به وضوح بالا، پشتیبانی از لمس چندگانه و پشتیبانی از قلم اشاره کرد. آنگونه که مایکروسافت گفته این نمایشگر از میکروفن‌های منحصربه‌فرد برای پشتیبانی از کورتانا و وب‌کم با کیفیت برای برگزاری ویدیو کنفرانس برخوردار است.

این محصول قرار است از اواخر امسال در بازارهای جهانی عرضه گردد.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر