;
coinex

موتو زد 3 پلی رسما رونمایی شد؛ بزرگ‌تر، روشن‌تر و بهتر

موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) به عنوان اولین گوشی از دستگاه‌های نسل سوم موتو زد رسما معرفی شد. این موبایل با صفحه نمایش بزرگ‌تر، طراحی جدید و ویژگی‌های جالب همراه است.

طراحی موتو زد 3 پلی

کمپانی موتورولا باید گوشی‌های خود به گونه‌ای طراحی کند که با ویژگی Moto Mods سازگاری داشته باشند؛ بنابراین موتو زد 3 پلی نیز در ابعاد و اندازه‌ی مشابهی با گوشی‌‌های قبلی طراحی شده است. ضخامت این دستگاه به 6.75 می‌رسد که تفاوت چندانی با موتو زد 2 پلی (Moto Z2 Play) ندارد.

موتو زد 3 پلی در نسبت صفحه نمایش به ابعاد 18:9 ساخته شده است؛ در نتیجه،‌حاشیه‌‌ها بسیار باریک شده‌اند. اسکنر اثر انشگت این دستگاه برخلاف بسیاری از گوشی‌های امروزی، در لبه‌ی سمت راستی دستگاه و کمی پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است.

لایه‌ی محافظتی 2.5D روی هر دو پنل گوشی کشیده شده و پوشش ضد‌آب مخصوص موتورولا نیز از دستگاه در برابر قطره‌های آب محافظت می‌کند.

موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) به عنوان اولین گوشی از دستگاه‌های نسل سوم موتو زد رسما معرفی شد. این موبایل با صفحه نمایش بزرگ‌تر، طراحی جدید و ویژگی‌های جالب همراه است.


بیشتر بخوانید: دروغ بزرگ لنوو؛ تیزرهای تبلیغاتی لنوو زد ۵ در برابر واقعیت‌ها


مشخصات موتو زد 3 پلی

موتو زد 3 پلی از صفحه نمایش 6 اینچی 18:9 برخوردار شده است. این موبایل نیز همانند مدل قبلی خود از پنل آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه هوشمند به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 636 مجهز شده است؛ این در حالیست که موتو زد 2 پلی از اسنپدراگون 626 برخوردار بود. این دستگاه در نسخه‌ی رم 4 گیگابایتی و دو مدل حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد.

موتو زد 3 پلی از ماژول دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی خود بهره می برد. لنز اصلی این دوربین، 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است که همراه با لنز ثانویه‌ی 5 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهد. یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده که وظیفه‌ی عکاسی سلفی را به عهده دارد.

نرم‌افزارهای دوربین موتو زد 3 پلی با ویژگی‌های زیادی همراه هستند. این موبایل از حالت عکسبرداری پرتره، مود زیبایی و فیلترهای چهره برخوردار شده است. علاوه بر این، قابلیت‌هایی دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • Cinemagraphs برای درست کردن گیف‌های شخصی از ویدیوها
  • سیاه و سفید انتخابی که به جز سوژه‌ی اصلی، باقی تصویر زمینه را سیاه و سفید می‌کند.
  • Cutout mode برای تغییر پس‌زمینه‌های تصاویر
  • Spot color که تنها رنگ مورد نظر شما را نگه می‌دارد و مابقی تصویر را سیاه و سفید می‌کند.

موتو زد 3 پلی همچنین از ویژگی‌های هوشمندی در دوربین خود برخوردار شده که از جمله‌ی آنها می‌توان به تشخیص چشم‌انداز، ترجمه‌ی متنی در لحظه و تشخیص کاراکتر اپتیکال اشاره کرد.

مشخصات موتو زد 3 پلی

اندروید 8.1 اوریو همراه با ویژگی‌های مخصوص موتورولا یعنی Moto Action و Moto Voice روی دستگاه اجرا می‌شود. یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه را روشن نگه می‌دارد که از تکنولوژی شارژ سریع موتورلا یعنی TurboPower پشتیبانی می‌کند. این کمپانی مدعی شده که اگر گوشی موتو زد 3 پلی را در حالت بهینه‌سازی باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی Moto Power Pack قرار دهید،‌ دستگاه به مدت 40 ساعت ظرفیت باتری را ذخیره می‌کند.

موتو زد 3 پلی با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رسید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر