;
coinex

انیمیشن مربی اژدهای 3 ؛ معرفی، بررسی، بودجه ساخت، زمان اکران و میزان فروش

انیمیشن مربی اژدهای 3 یا چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم با نام انگلیسی How to Train Your Dragon 3 : The Hidden World ماه مارس سال آینده اکران خواهد شد. در این نوشته ضمن مشاهده تریلر این کارتون، مروری خواهیم داشت بر بودجه ساخت، زمان اکران و میزان فروش آن.

انیمیشن مربی اژدهای 3 : دنیای پنهان

این فیلم سومین قسمت از سری انیمیشن‌های مربی اژدها یا چگونه اژدها خود را تربیت کنیم است. مربی اژدهای 3 یک انیمیشن سه بعدی کامپیوتری بوده که توسط شرکت دریم ورکس (Dream Works) ساخته و Universal Pictures وظیفه پخش آن را بر عهده دارد. این انیمیشن مانند دو بخش قبلی (سال‌های 2010 و 2014 میلادی) بر اساس کتابی به همین نام نوشته کرسیدا کاول (Cressida Cowel) ساخته شده است.

پوستر فیلم انیمیشن مربی اژدهای 3

قسمت اول این انیمیشن در سال 2010 و با نام How to train your Dragon منتشر شد و با فروشی در حدود 500 میلیون دلار (معادل 2.100 میلیارد تومان) به یک اثر موفق تبدیل گردید. کارگردانی این قسمت بر عهده کریس سندرز (Chris Sanders) و دین دبلوا (Dean DeBlois) قرار داشت و این انیمیشن 98 دقیقه‌ای توسط شرکت پارامونت پخش گردید.

سری دوم نیز در پی موفقیت بخش اول در سال 2014 و با نام How to Train Your Dragon 2 ساخته شد. کارگردانی این قسمت نیز برعهده دین دبلوا صورت گرفت و با فروش کلی در حدود 620 میلیون دلار (معادل 2.600 میلیارد) تومان، مورد توجه منتقدین و تماشاگران قرار گرفت

عوامل و صداپیشگان

کارگردانی این انیمیشن ماجرایی فانتزی بر عهده دین دبلوا قرار داشته و نگارش فیلمنامه نیز توسط شخص کارگردان به همراه نویسنده کتاب (کرسیدا کاول) صورت گرفته است. از هنرمندانی که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به اسامی زیر اشاره نمود:

  • کیت بلانشت (Cate Blanchette) در نقش Valka
  • جرارد باتلر (Gerard Butler) در نقش Stoick the Vast
  • تی جی میلر (T. J. Miller) در نقش Tuffnut
  • کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش Ruffnut
  • کیت هرینگتون (Kit Harington) در نقش Eret
  • جونا هیل (Jonah Hill) در نقش Snotlout
  • جی باروشل (Jay Baruchel) در نقش Hiccup
  • آمریکا فررا (America Ferrera) در نقش Astrid
  • جمون هونسو (Djimon Hounsou) در نقش Drago

خلاصه داستان

داستان مربی اژدها 3 نیز مانند دو قسمت قبلی درباره یک وایکینگ جوان به نام Hiccup بوده که به دلیل جثه کوچک، توانایی مقابله با موجوداتی که به دهکده آنها حمله می‌کنند را ندارد. در قسمت سوم نیز Hiccup که موفق به رام کردن اژدها خشمگین شد، به همراه دوستان خود به ماجراجویی و مقابله با دشمنان دهکده خواهد پرداخت.

زمان اکران

بر اساس اخبار منتشر شده این انیمشن قرار است که در روز اول ماه مارس سال 2019 مصادف با 10 اسفند 1398 بر روی پرده سینماهای ایالات متحده آمریکا قرار گیرد.

بودجه ساخت و میزان فروش

انیمیشن مربی اژدهای 3 با بودجه‌ای در حدود 130 میلیون دلار (معادل 1800 میلیارد تومان با دلار 14000 تومانی) ساخته شده است. این فیلم تاکنون با فروشی در حدود 160 میلیون دلار (2200 میلیارد تومان) در ایالات متحده آمریکا و 520 میلیون دلار (7200 میلیارد تومان) در اکران جهانی در جمع بهترین انیمیشن های 2019 و پرفروش ترین فیلم های 2019 قرار گرفته است.

دانلود تریلر مربی اژدها 3

تیزر انیمیشن مربی اژدها 3 نیز منتشر شده است. در ادامه می‌توانید با مراجعه به نوشته تریلر رسمی انیمیشن مربی اژدهای 3 با کیفیت HD به مشاهده این پیش نمایش پرداخته و یا فایل آن را از اینجا دانلود کنید.

گالری تصاویر

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظرم این قسمت قشنگی باشه و ممنون از به اشتراک گذاشتن اطلاعات

    پاسخ