;
coinex

تصویر واقعی از شیائومی ردمی 6 در رنگ طلایی منتشر شد

گوشی شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) هفته‌ی آینده رسما معرفی می‌شود. این گوشی با فاصله‌ی شش ماهه از نسل قبلی خود یعنی شیائومی ردمی 5 (Xiaomi Redmi 5) رونمایی خواهد شد.

تصویر واقعی جدید از شیائومی ردمی 6 به وجود ناچ نمایشگر در قسمت بالایی پنل اصلی دستگاه اشاره می‌کند که برای بسیاری از هواداران این برند، ناخوشایند است. در عکس‌ جدید، شیائومی ردمی 6 را در یک تنوع رنگی جدید مشاهده می‌کنید که در مقایسه با عکس‌های لو رفته‌ی قبلی،‌ ظاهر بهتری دارد.

تصاویری که قبلا در تنا منتشر شده بودند، گوشی شیائومی ردمی 6 را با حاشیه‌‌های سفید رنگ در پنل جلویی نشان می‌دادند؛ اما این عکس‌ واقعی جدید، حاشیه‌های مشکی را به تصویر می‌کشد. ناچ نمایشگر نیز به خوبی دیده می‌شود که خوشبختانه به دلیل حاشیه‌های مشکی، نمای زشت کمتری دارد.

تصویر واقعی جدید از شیائومی ردمی 6 به وجود ناچ نمایشگر در قسمت بالایی پنل اصلی دستگاه اشاره می‌کند که برای بسیاری از هواداران این برند، ناخوشایند است.


بیشتر بخوانید: شیائومی ردمی ۶ همراه با تصویر جدید در تنا رخ نشان داد


ناچ نمایشگر که در قسمت بالایی این پنل تعبیه شده، محل قرارگیری قسمت گوشی، دوربین و سنسورها است که در مقایسه با گوشی‌های سری شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، کوچک‌تر طراحی شده است. البته حاشیه‌ی پایینی آن باریک‌تر از می 8 نیست. پنل پشتی این دستگاه، رنگی شبیه به رزگلد دارد که ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی در آن تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت در قسمت میانی این پنل و نوارهای آنتن در لبه‌ی بالایی و پایینی قرار دارند.

مشخصات شیائومی ردمی 6

شیائومی ردمی 6 از صفحه نمایش 5.84 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار می‌شود. یک باتری 3900 یا 4000 میلی‌آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته خواهد شد. لنز اصلی در دوربین دوگانه، 12 مگاپیکسلی است؛ اما اطلاعاتی درباره‌ی لنز ثانویه در دست نیست. شیائومی ردمی 6 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی خود بهره می‌‌برد. گفته می‌شود که یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز برای این موبایل در نظر گرفته شده که برند آن مشخص نیست. این دستگاه در سه نسخه‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

این دستگاه هفته‌ی آینده در چین معرفی می‌شود و پس از آن در سایر بازارها با نام شیائومی می ای 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite) عرضه خواهد شد. نظر شما درباره‌ی این تنوع رنگی چیست؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر