;
coinex

قابلیت شارژ وایرلس در گوشی‌های گوگل پیکسل 3

این احتمال وجود دارد که گوشی های گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کنند. این موضوع را کدهایی نشان می‌دهد که در اندروید پی نوشته شده است.

وب‌سایت XDA Developers گفته است که تعدادی از رشته‌ کدهای مخفی شده در بروزرسانی اندروید پی از توانایی پشتیبانی فناوری شارژ وایرلس حکایت می‌کنند. کاربران اکوسیستم اندروید توانستند از زمان انتشار بروزرسانی اندروید 4.2 جلی از برخی شارژرهای بی سیم استفاده کنند. با این حال به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد با انتشار بروزرسانی اندروید پی و ایجاد یک دسته بندی کلی جدید برای شارژرهای وایرلس در منو دستگاه‌های متصل (Connected Devices) این فناوری را به گونه‌ای وسیع‌تر در اختیار کاربرانش بگذارد. این فرضیه براساس کدی که به ماهیتی به نام دریم لاینر (dreamliner) و قابلیت‌های شارژ بی سیم آن اشاره می‌کند، مطرح شده است.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره اندروید پی (Android P)


بررسی‌هایی که تا به امروز بر روی دریم لاینر انجام شده‌، نشان داده‌اند که دریم لاینر هنوز به صورت عمومی ارائه نشده است. نکته جالبی که باید مد نظر قرار گیرد، این است که کد موجود در آپدیت اندروید پی تایید می‌کند که این محصول به طور مستقیم توسط گوگل طراحی و به طور خاص برای کار کردن با نرم افزار این سازنده، ساخته شده است.

در حال حاضر هیچ برنامه قابل دانلودی که بتواند امکان تست کردن دریم لاینر را برای کارشناسان و کاربران فراهم سازد، موجود نیست؛ اما با در نظر گرفتن منابعی که به قابلیت شارژ بی سیم ربط داده شده‌اند و این که این فناوری تنها زمانی کار می‌کند که به یک نرم افزار خاص گوگل وصل شده باشد، می‌توان گفت که دریم لاینر پایه شارژ بی‌سیم گوگل است و در کنار گوشی های سری پیکسل 3 رونمایی می‌شود.

شایعه شده است که گوشی های گوگل پیکسل 3 از شیشه و آلومینیوم ساخته نشده‌اند، بلکه به طور کامل از بدنه شیشه‌ای بهره می‌برند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری قسمتی از این بدنه که با نوعی شیشه مات پوشیده شده است، امکان پشتیبانی شارژ بی سیم را فراهم می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر