;
coinex

اپلیکیشن Android Messages به روزرسانی شد؛ اضافه شدن قابلیت هایی جدید

اپلیکیشن Android Messages  ، به روز رسانی شد. این برنامه جدیدا آپدیتی دریافت کرده و طراحی آن با استانداردهای جدید متریال دیزاین گوگل همگام شده است.

جدیدا تصاویری منتشر شده است که شکل و ظاهر نهایی اپلیکیشنAndroid Messages  را بعد از دریافت این آپدیت نشان می دهند. در این آپدیت علاوه بر اینکه تغییرات ظاهری به وجود آمده است، قابلیت‌های جدید دیگری نیز به برنامه اضافه شده است.

به روزرسانی اپلیکیشن Android Messages

از جمله قابلیت های جدیدی که به این برنامه اضافه شده می توان به امکان جستجوی تصاویر گیف و فیلترهای جستجو در آن اشاره کرد. اما باید گفت که مهم ترین تغییر ایجاد شده، تحولات مربوط به رابط کاربری این اپلیکیشن است.

در طراحی جدید ایجاد شده، گوگل حاشیه آبی رنگ رابط کاربری Messages را حذف کرده و بیشتر سعی کرده روی یک رابط سفید رنگ، ساده و جذاب متمرکز شود. این اقدام باعث شده تا کاربران بتوانند علاوه بر در اختیار داشتن یک محیط خلوت و بدون آیتم‌های اضافی ، به سادگی به قابلیت‌های اپلیکیشن Android Messages دسترسی داشته باشند.

فیلترهای جستجوی جدیدی که در این آپدیت به این اپلیکیشن اضافه شده اند، به کاربر کمک می کنند تا به محتوای مورد نظر، که می‌توانند لینک‌ها، موقعیت‌های جغرافیایی و عکس و ویدیو باشند، راحت‌تر دسترسی داشته و جستجو را به سادگی انجام دهند.

همچنین جستجوگر بومی تصاویر گیف هم به کاربر امکان می دهد که هنگام پیام‌رسانی بتواند احساسات‌ خود را به نحو بهتر و مناسب تری به طرف مقابل خود ارائه دهد.

در نسخه جدید، گزارش کردن پیام‌های اسپم ارتقاء یافته و می توان با دو بار ضربه روی یک استیکر، آن را به فهرست استیکرهای محبوب در اپلیکیشن Android Messages  اضافه کرد. نسخه جدید این اپلیکیشن هم اکنون در پلی‌استور موجود است و کاربران می توانند آن را دانلود کنند.

.

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر