;
coinex

کاهش معاملات خودرو و افزایش قیمت ها به دلیل عدم نظارت بر بازار

عدم نظارت بر بازار خودرو، کاهش معاملات خودرو و افزایش قیمت ها را به دنبال داشته است. آشفتگی در بازار خودرو همچنان ادامه دارد.

به گزارش تکراتو، امروز نیز قیمت خودرو برای انواع محصولات افزایش یافته است. هر کس برای اینکه بتواند به سود بیشتری دست یابد، خودروی خود را با قیمت دلخواه می فروشد. در این شرایط هیچ خبری هم از سازمان حمایت نیست تا بازار را مدیریت کند. خرید و فروش در بازار قفل شده و قیمت ها همچنان در حال افزایشند.


بیشتر بخوانید: افزایش تولید انواع خودرو در اردیبهشت ماه تا ۳۹.۸ درصد


کاهش معاملات خودرو و افزایش قیمت ها

اکثر خودروهای مونتاژی همچنان در حال افزایش قیمت هستند. قیمت سراتوی سفید با رشد 8 میلیون تومانی به 164 میلیون تومان رسیده و سراتوی مشکی هم با قیمت 167 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. مزدا3 هم امروز افزایش 10 میلیون تومانی داشته و قیمت آن به 220 میلیون تومان رسیده است.

استپ‌وی هم رشد دو میلیون تومانی داشته و قیمت آن به 91 میلیون تومان رسیده است. ساندرو اتوماتیک با رشد 6 میلیون تومانی با قیمت 77 میلیون تومان، پژو207 اتوماتیک با رشد 9 میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان، پژو 2008 با رشد 14 میلیون تومانی با قیمت 206 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

دولت نسبت به افزایش قیمت های مسکن، خودرو، سکه، طلا، ارز و … سکوت اختیار کرده است اما کارشناسان در گفت و گو با رسانه ها از مردم خواستند تا از خرید و فروش بی دلیل مسکن، خودرو، سکه و … صرف نظر کنند، چرا که قیمت های فعلی حباب وحشتناکی دارند و ممکن است سرمایه برخی افراد یک شبه به باد برود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع : iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر