;
coinex

حذف اپلیکیشن های استخراج ارز دیجیتالی از اپل استور

حذف اپلیکیشن های استخراج ارز دیجیتالی از اپل استور توسط اپل انجام شد. این کمپانی اجازه نمی دهد که هیچ کس با گجت هایش به استخراج ارز دیجیتالی بپردازد.

به گزارش تکراتو، اپل از استخراج ارز دیجیتالی با گجت‌هایش جلوگیری می کند. این کمپانی به حذف اپلیکیشن های استخراج ارز دیجیتالی از اپ استور خود پرداخت. این ممنوعیت برای تمامی پلتفرم‌های موجود کمپانی کوپرتینویی اعمال شده است.


بیشتر بخوانید: سرقت از صرافی ارز دیجیتال کره باعث افت ارزش بیت کوین شد


حذف اپلیکیشن های استخراج ارز دیجیتالی از اپل استور

اواخر سال گذشته بود که اپل برنامه‌ی Calendar 2 را از اپ استور حذف کرد. علت این امر این بود که این اپ قابلیت ویژه‌ای داشت و به کاربران اجازه می‌داد تا به استخراج ارز دیجیتال بپردازند. این امر اولین اقدام اپل برای جلوگیری از استخراج ارز دیجیتال در دیوایس‌های این کمپانی بود.

توسعه دهندگان Calendar 2 در ادامه اعلام کردند که چون برنامه‌ی آنها دستورالعمل‌های اپ استور را رعایت نکرده بود، اپل آنها را حذف کرده است.

در دستورالعمل‌های اپل بندی وجود دارد که بر اساس آن اپلیکشین‌ها نباید باتری را به سرعت خالی و گرمای زیادی تولید کنند. همچنین نباید فشار زیاد به منابع دستگاه‌ها وارد شود. به نظر می‌رسد که Calendar 2 این بند را نقض کرده بودو به همین دلیل از اپ استور خارج شده است.


بیشتر بخوانید: جان مک آفی کاندید ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا؛ خدمت به جامعه ارزهای مجازی


پیش از این کاربران به راحتی می توانستند رمز پول مورد نظر خود را استخراج کنند اما اکنون اپل، بند‌های مشخصی برای اپلیکیشن‌های فعال در زمینه‌ی رمز پول طراحی کرده و آنها را در دستورالعمل اپ استور خود قرار داده است:

  1. اپ‌های کیف پول ارز دیجیتال به شرطی اجازه فعالیت دارند، که توسعه دهندگان‌ آنها خود یک سازمان مجزا باشند.
  2. فقط اپلیکیشن‌ها می‌توانند به استخراج ارز دیجیتال بپردازند آن هم در صورتی که فرآیند استخراج در محلی خارج از دیوایس (نظیر حافظه ابری یا کلاد) صورت گیرد.
  3. اپلیکیشن‌هایی فعال در زمینه‌ی معامله‌ی ارز دیجیتال اجازه فعالیت در اپ استور را دارند.
  4. اپ‌هایی که در زمینه‌ی عرضه‌ی اولیه‌ی سکه یا تجارت بیت کوین فعالیت می‌کنند، باید قانونی باشند و از طرف بانک‌ها، شرکت‌ها یا موسسات بانکی معتبر تایید شوند.
  5. اپلیکیشن‌های مرتبط با رمز پول، اجازه‌ی ارائه ارز دیجیتال برای وظایفی همچون دانلود دیگر اپ‌ها، معرفی دیگر کاربران برای دانلود اپ یا افزایش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را نخواهند داشت و در صورت تخطی حذف خواهند شد.

بنابراین مشخص است که اپل تمامی راه‌ها را برای استخراج ارز دیجیتالی با گجت هایش بسته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: pcmag

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر