;
coinex

رونمایی از گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی نوت 9 در 11 یا 18 مرداد ماه؟

منابع خبری نزدیک به سامسونگ خبر داد‌ه‌اند که این کمپانی در اوایل مرداد ماه از فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) رونمایی خواهد کرد.

این منبع خبری چینی روز دوشنبه اعلام کرد که سامسونگ در تاریخ 11 یا 18 مرداد (2 یا 9 آگوست) از گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 رونمایی خواهد کرد. پیش‌فروش این گوشی‌‌ها نیز تا چند هفته پس از رونمایی آغاز خواهد شد.

رونمایی از نوت 9 در 18 خرداد ماه قبلا توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده بود. این منبع خبری همچنین اعلام کرد که پرچمدار بعدی سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه‌ی عسکبرداری همراه می‌شود که حتی از ویژگی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نیز بهینه‌تر است.


بیشتر بخوانید: عمر باتری تعیین کننده‌ی چیدمان افقی یا عمودی در لنزهای دوربین نوت ۹ خواهد بود


همانطور که گوشی‌های گلکسی اس 9 با سبک طراحی شبیه به پرچمداران سری اس سال گذشته رونمایی شدند، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت 9 نیز با طراحی مشابه گلکسی نوت 8 همراه شود. این گوشی علاوه بر قلم استایلوس پیشرفته‌تر، به دستیار مجازی بیکسبی 2.0 مجهز شده که در مقایسه با نسل اول این دستیار، عملکرد سریع‌تری در پاسخگویی دارد، علاوه بر اینکه از هوش مصنوعی پیشرفته‌ای برخوردار است.

گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با یک ویژگی منحصر به فرد به نام دیافراگم متغیر در دوربین‌های خود همراه بودند؛ این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی جدیدتر این فناوری در گلکسی نوت 9 نیز تعبیه شود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نوت 9 نیز همانند پرچمداران قبلی سامسونگ به اسکنر اثر انگشت معمولی مجهز می‌شود که در پنل پشتی قرار می‌گیرد. اینطور که به نظر می‌رسد، این غول فناوری کره‌ای قصد دارد فناوری اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر را برای پرچمداران 2019 خود یعنی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس نگه‌ دارد. دوربین سه‌بعدی نیز از دیگر مواردی است که نوت 9 سامسونگ از آن برخوردار نمی‌شود؛ چراکه احتمالا در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 تعبیه خواهد شد.

تنظیمات رم و حافظه‌ی سامسونگ گلکسی نوت 9 نیز تفاوت چندانی با پرچمدارهای 2017 نخواهد داشت،‌ بنابراین، نوت جدید نیز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز می‌شود. برخی گزارش‌ها از یک نسخه‌ی رده ‌بالاتر با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی در نوت 9 خبر می‌دهند. اما این احتمال وجود دارد که این مدل تنها در بازار چین عرضه شود.

اگر گلکسی نوت 9 در اوایل آگوست رونمایی شود، احتمالا عرضه‌ی رسمی آن تا پایان همان ماه آغاز خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر