;
coinex

تیزر جدید اوپو فایند ایکس اطلاعات تازه‌ای را از این موبایل هوشمند فاش می‌کند

اوپو فایند ایکس (OPPO Find X)، جدیدترین گوشی کمپانی چینی اوپو است که احتمالا به تراشه‌ی اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز می‌شود.

گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس که در تاریخ 29 خرداد (19 ژوئن) رونمایی می‌شود، احتمالا پیشرفته‌ترین دستگاهی خواهد بود که تا به حال توسط این برند چینی راه‌اندازی شده است. کمپانی اوپو،‌ آخرین پرچمدار خود را با نام اوپو فایند 7 (OPPO Find 7) در سال 2014 معرفی کرده بود.

برخی شایعات مدعی بودند که موبایل هوشمند اوپو فایند ایکس به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود. اطلاعات فاش شده از این موبایل در تنا (TENAA) نشان می‌دهند که این گوشی از تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.8 گیگاهرتز برخوردار خواهد شد؛ البته در فهرست تنا دقیقا به نام اسنپدراگون 845 اشاره نشده است. اما با توجه به قدرت پردازش این تراشه می‌توان پیش‌بینی کرد که این تراشه‌ی پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون 845 در گوشی اوپو فایند ایکس تعبیه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تیزر جدید اوپو فایند X طراحی زیبای این گوشی را به نمایش می‌گذارد


این کمپانی چینی روز گذشته، پوستر رسمی موبایل جدید خود را به نمایش گذاشت که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کرد. در این پوستر مشخص شد که اوپو فایند ایکس از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود. در این پوستر همچنین مشخص شد که این موبایل هوشمند به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد شد.

ر این پوستر مشخص شد که اوپو فایند ایکس از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود. در این پوستر همچنین مشخص شد که این موبایل هوشمند به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز خواهد شد.

سایر مشخصات اوپو فایند ایکس

فهرست تنا از وجود یک نسخه‌ی دیگر با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز خبر داده بود. اوپو فایند ایکس به ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی خود مجهز می‌شود که دو سنسور 20 و 25 مگاپیکسلی، تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. این موبایل از صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد برخوردار خواهد شد. از دیگر مشخصات اوپو فایند ایکس می‌توان به اندروید 8.1 اوریو و باتری 3645 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند علاوه بر تمامی این مشخصات رده‌بالا، با ویژگی‌های پیشرفته‌ی دیگری نیز همراه می‌شود. در پوستری که اخیرا توسط این برند چینی منتشر شده، مشخص شد که اوپو فایند ایکس به صفحه نمایش اولد با لبه‌های خمیده و ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد. علاوه بر این، گفته می‌شود که دوربین این موبایل از زوم 5x پشتیبانی خواهد کرد که جزئیات و کیفیت تصاویر را کاهش نمی‌دهد. باتری این موبایل نیز از تکنولوژی شارژ سریع Super VOOC پشتیبانی خواهد کرد. برخی گزارش‌ها مدعی هستند که اوپو فایند ایکس به ماژول ساختاریافته‌ی نوری سه بعدی مجهز می‌شود تا ویژگی اسکن سه ‌بعدی چهره را در اختیار کاربران این موبایل قرار دهد.

این گوشی هوشمند در رویداد بزرگی که 29 خرداد (19 ژوئن) در لوور پاریس برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر