;
coinex

گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا با برچسب قیمتی 2000 دلاری عرضه خواهد شد

چند سالی است که شایعات و گزارش‌هایی مبنی بر گوشی تاشوی سامسونگ به گوش می‌رسد. اما جدیدترین اخبار مدعی هستند که این موبایل با قیمتی معادل 2000 دلار به فروش خواهد رسید.

این غول فناوری کره‌ای به‌تازگی اعلام کرد که روند توسعه‌ی گوشی تاشوی سامسونگ توسعه یافته است، اما تا زمانیکه از ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی کاربری در این موبایل مطمئن نشود،‌ این گوشی تاشو را معرفی نمی‌کند. بسیاری از افراد معتقد هستند که گوشی تاشوی سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2019 رونمایی می‌شود. اگر پیش‌بینی‌های تحلیلگران را درست بدانیم، باید بگوییم که این موبایل با بالاترین برچسب قیمتی عرضه خواهد شد.

تحلیلگران بازار نیز بر این باورند که گوشی تاشوی سامسونگ تا قبل از سال 2019 رونمایی نمی‌شود. علاوه بر این، تامین کنندگان قطعات این گوشی‌ها، روند کار را از آبان ماه امسال تقویت می‌کنند تا تولید عمده‌ی این گوشی تاشوی سامسونگ آغاز شود.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با ویژگی‌های جذابی از راه می‌رسد [تماشا کنید]


قیمت 2000 دلاری برای گوشی تاشوی سامسونگ

سرپرست محققان Golden Bridge Investment، کیم جانگ یئول پیش‌بینی کرده است که قیمت فروش این گوشی هوشمند، چیزی نزدیک به 2 میلیون وون یا 1850 دلار خواهد بود. گفته می‌شود که این موبایل از صفحه نمایش اولد و تاشوی 7.3 اینچی برخوردار می‌شود که در کوچک‌ترین سایز به 4.5 اینچ می‌رسد.

برخی اعتقاد دارند که گوشی تاشوی سامسونگ به دو پنل داخلی و یک پنل خارجی مجهز می‌شود. دو پنل داخلی، صفحه نمایش 7.3 اینچی را تشکیل می‌دهند. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که سامسونگ قبل از رونمایی رسمی در MWC 2019، طرحی از نمونه اولیه‌ی گوشی جدید خود را در IFA 2018 به نمایش می‌گذارد.

برخی گزارش‌های اولیه اعلام کرد‌ه‌اند که سامسونگ به تعداد 300.000 تا 500.000 هزار از گوشی تاشوی خود را تولید می‌کند و سپس با برآورد بازار، این میزان را افزایش خواهد داد. اما با توجه به برچسب قیمتی پیش‌بینی شده، بعید به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد در سطح جهانی، توانایی خرید این موبایل هوشمند را داشته باشند.

البته این احتمال وجود دارد که اولین گوشی تاشوی سامسونگ ،‌ تنها جنبه‌ی نمایشی داشته باشد و هرگز به مرحله‌ی نهایی تولید عمده نرسد. اما احتمالا نسخه‌ی بعدی این موبایل، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر