;
coinex

نمونه عکس‌هایی که با دوربین ویوو نکس اس ثبت شده‌اند منتشر شد

گوشی‌های ویوو نکس (Vivo Nex)، ویوو نکس اس (Vivo Nex S) و ویوو نکس ای (Vivo Nex A) با ویژگی‌‌های منحصر‌به‌فرد رسما رونمایی شدند. در ادامه شاهد قدرتنمایی دوربین ویوو نکس اس خواهیم بود.

خبرنگاران GSMarena، فرصتی را پیدا کردند تا دوربین گوشی ویوو نکس اس را در سطح شهر آزمایش کنند. گفته می‌شود که دوربین اصلی این موبایل به گوشی ویوو ایکس 21 شباهت دارد؛ البته کمپانی ویوو این ادعا را تایید نکرده است.

این موبایل هوشمند از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر برخوردار شده که دیافراگم آن به f/1.8 می‌رسد. سنسور ثانویه نیز که برای افکت بوکه طراحی شده، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.


بیشتر بخوانید: ویوو نکس با دوربین سلفی منحصربه‌فرد پاپ‌آپ و نمایشگر کاملا بدون حاشیه معرفی شد


این تنظیمات دوربین از ثبت اپتیکال تصویر 4 محوره پشتیبانی می‌کنند؛ البته این ویژگی در گوشی ویوو ایکس 21 وجود نداشت. در حالت عکسبرداری حرفه‌ای می‌توانید زمان نوردهی و ثبت تصویر را تا 32 تنظیم کنید،‌ اما در این حالت،‌ قطعا به سه‌پایه نیاز دارید.

در زیر نمونه تصویری را مشاهده می‌‌کنید که در نتیجه‌ی عملکرد سنسور ثانویه ایجاد شده است؛ افکت بوکه.

در زیر نمونه تصویری را مشاهده می‌‌کنید که در نتیجه‌ی عملکرد سنسور ثانویه ایجاد شده است؛ افکت بوکه.

تصاویری نیز در مود پاناروما ثبت شده‌اند که قدرت این موبایل را به نمایش می‌گذارد.

نتیجه‌ی عملکرد دوربین سلفی را نیز در ادامه مشاهده می‌کنید. ویژگی منحصر‌به‌فرد این دوربین، تعداد پیکسل،‌ اندازه دریچه دیافراگم یا ویژگی‌های نرم‌افزاری نیست؛ بلکه جایگاه نصب سخت‌افزاری این دوربین است. دوربین سلفی ویوو نکس اس به صورت پاپ‌آپ طراحی شده که در صورت نیاز کاربر، به صورت کشویی از لبه‌ی بالایی موبایل خارج می‌شود و پس از اتمام کار، به آرامی در محل خود قرار می‌گیرد. همین ویژگی باعث شده تا گوشی‌های سری ویوو نکس، به صفحه نمایش‌هایی کاملا بدون حاشیه و بدون ناچ مجهز شوند. البته حذف اسپیکر بالایی نیز به این سبک طراحی کمک کرده است. این موبایل می‌تواند صدا را از طریق صفحه نمایش متساعد کند. بنابراین اگر کسی با شما تماس گرفت،‌ کافیست گوش خود را به قسمت بالایی صفحه نمایش بچسبانید تا صدای طرف مقابل را با وضوح کامل بشنوید.

اما از موضوع دوربین سلفی خارج نشویم. ویوو نکس اس به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که از افکت بوکه نیز پشتیبانی می‌کند.

اما از موضوع دوربین سلفی خارج نشویم. ویوو نکس اس به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است که از افکت بوکه نیز پشتیبانی می‌کند.

 

تنظیمات دوربین گوشی ویوو نکس اس از قابلیت‌‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند که می‌تواند دوربین را بر مبنای چشم‌انداز تنظیم کند. در حقیقت، ویوو از ویژگی‌های هوش مصنوعی در بخش‌های دیگر طراحی گوشی‌‌های جدید ویوو نکس، ویوو نکس اس و ویوو نکس ای استفاده کرده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به HDR،‌ فیلترها و زیباسازی اشاره کرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر