;
coinex

شیائومی می مکس 3 ، ردمی 6 پرو و می پد 4 تا ماه آینده رونمایی می‌شوند

جدیدترین گزارش‌ها از معرفی رسمی گوشی‌های شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) و شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) و همچنین تبلت می پد 4 (Mi Pad 4) در تیر ماه آینده (جولای) خبر می‌‌دهند.

کمپانی شیائومی هفته‌ی گذشته، گوشی‌‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای (Redmi 6A) را معرفی کرد؛ برخی انتظار داشتند که در این رویداد از گوشی شیائومی ردمی 6 پرو نیز رونمایی شود که البته اینطور نشد. گزارش‌ها و تصاویر به وجود ناچ نمایشگر در این موبایل اشاره کرده‌اند.

اخیرا اطلاعاتی در کدهای داخلی وب‌سایت رسمی این کمپانی چینی رویت شده که از وجود گوشی‌های شیائومی می مکس 3 ،‌ شیائومی ردمی 6 پرو و تبلت می پد 4 خبر می‌دهد. لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی قبلا اعلام کرده بود که گوشی شیائومی می مکس 3 در ماه جولای رونمایی می‌شود. این احتمال وجود دارد که گوشی‌ ردمی 6 پرو و تبلت می پد 4 نیز در همین رویداد به نمایش گذاشته شوند.

کمپانی شیائومی هفته‌ی گذشته، گوشی‌‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای (Redmi 6A) را معرفی کرد

مشخصات شیائومی ردمی 6 پرو با شماره مدل M150D1SE در تنا رویت شده بود که برخی از مشخصات این موبایل را فاش می‌کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی جدید ردمی 6 پرو از صفحه نمایش 5.84 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار می‌شود که در نسبت ابعاد 19:9 ساخته شده است. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز هم تامین قدرت این موبایل را به عهده دارد. ردمی 6 پرو در چند مختلف عرضه می‌شود. یکی از مدل‌ها به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز است. نسخه‌‌ی دیگر با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه می‌شود و اما نسخه‌ی رده‌بالاتر، از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار خواهد شد. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته شده که از شارژ سریع با 18 وات پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات گوشی شیائومی می مکس ۳ منتشر شد: اسنپدراگون ۷۱۰، باتری بزرگ و …


مشخصات شیائومی می مکس 3

گوشی دیگری با شماره مدل M1807E8S تاییدیه‌ی 3C را بدست آورده که گفته می‌شود همان گوشی شیائومی می مکس 3 باشد. شایعات حاکی از آن هستد که شیائومی می مکس 3 از صفحه نمایش 6.99 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار می‌شود. این گوشی در نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 18:9 ساخته خواهد شد. شیائومی می مکس 3 از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 710 برخوردار شده که همراه با رم 4 گیگابایتی، قدرت دستگاه را تامین می‌کند. همچنین یک نسخه‌ی رم 6 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. یک باتری بزرگ 5500 میلی‌آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می‌دارد. گفته می‌شود که شیائومی می مکس 3 از ماژول دوربین دوگانه برخوردار می‌شود که سنسور اصلی آن از نوع 20 مگاپیکسلی Sony IMX363 خواهد بود.

فایل‌های سخت‌افزاری تبلت می پد 4 نیز نزدیک به دو ماه قبل به بیرون درز کردند که برخی از مشخصات آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. این تبلت به تراشه‌ی اسنپدراگون 660 مجهز می‌شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نمای جلویی موبایل قرار می‌گیرد. می پد 4 با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد.

کمپانی شیائومی به‌تازگی آزمایش بتای رابط کاربری MIUI 10 را آغاز کرده است. این نسخه‌ی بتا برای بسیاری از گوشی‌های این برند منتشر می‌شود. شیائومی سال گذشته در رویدادی که در تیر ماه برگزار کرد، گوشی‌های شیائومی می 5 ایکس و نسخه‌ی 9 رابط خود را به نمایش گذاشت.

این کمپانی به صورت رسمی تایید کرده که شیائومی می مکس 3 را در ماه جولای (10 تیر تا 9 مرداد) رونمایی می‌کند. این احتمال وجود دارد که این کمپانی محبوب چینی، از همین رویداد برای معرفی گوشی‌های ردمی 6 پرو وتبلت می پد 4 نیز استفاده کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر