;
coinex

قیمت گوشی‌های پرچمدار میزو 16 و میزو 16 پلاس فاش شد

میزو 16 و میزو 16 پلاس (Meizu 16 Plus) گوشی‌های پرچمدار جدید شرکت میزو هستند. جک وانگ دیروز تایید کرد که گوشی‌های جدیدش با پردازشگر اسنپدراگون 845 عرضه می‌شوند.

جک وانگ، موسس شرکت میزو، همچنین گفته است که گوشی‌های جدید این سازنده در ماه آگوست در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. شایعه‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند، مشخصات کامل گوشی‌های میزو 16 و میزو 16 پلاس را فاش کرده‌اند. وانگ گفته است که میزو 16 واقعی از آنچه که در تصاویر جدید هم نشان داده شده، زیباتر است. در یکی از تصاویری که اخیرا ارائه شده، قیمت دو گوشی جدید سازنده مشهور چینی هم ذکر شده است. چند ساعت پیش یک منبع خبری جدول قیمت‌های گوشی‌های جدید میزو را در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) قرار داد و اعلام کرد که این جدول را یکی از طرفداران کانال میزو دریافت کرده است. بعد از این منبع یک شخص دیگر در جواب به منبع اول تصویری را با قیمت‌های یکسان ارائه کرده است. گفته شده که از جدول دوم در رویداد میزو عکس گرفته شده است.

قیمت میزو 16

گزارشات جدید از این امر حکایت می‌کنند که گوشی‌های میزو 16 و میزو 16 پلاس با نمایشگرهای دارای اندازه متفاوت عرضه می‌شوند و هر دو به پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز هستند. این احتمال وجود دارد که یک مدل از گوشی میزو 16 هم مانند گوشی شیائومی می 8 اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 عرضه شود. کوالکام چند ماه پیش از پردازشگرهای سری 700 به عنوان پل بین تراشه‌های سری 600 و 800 خود رونمایی کرد.

احتمالا مدلی از میزو 16 که به پردازشگر اسنپدراگون 710 مجهز است، ضعیف‌ترین عضو از خانواده گوشی‌های سری میزو 16 محسوب می‌شود. برخی گفته‌اند که سامسونگ نمایشگرهای خاصی را برای این گوشی‌های هوشمند ساخته است؛ البته بعید است که این پنل‌ها مانند پنل‌های به کار رفته در گوشی‌های گلکسی پرچمدار سامسونگ طراحی منحنی شکل داشته باشند.

نمایشگر میزو 16

مشخصات فنی گوشی های میزو 16 و میزو 16 پلاس

طبق اطلاعات موجود میزو 16 استاندارد (M1882) در دو مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت‌هایی در حدود 529 و 560 دلار عرضه می‌شوند. منابع خبری گفته‌اند که میزو 16 پلاس (M1892) در سه مدل با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود که این گوشی‌های هوشمند به ترتیب 560، 591 و 669 دلار قیمت داشته باشند.

قیمت میزو 16

قیمت‌هایی که ابتدا برای گوشی‌های سری میزو 16 منتشر شد، از قیمت‌های فوق گران‌تر بودند با این حال بعد از این که سازندگانی مانند ویوو، شیائومی و اوپو گوشی‌های خود را عرضه کردند، میزو یک جلسه را برای تعیین قیمت جدید گوشی‌های میزو 16 و میزو 16 پلاس برگزار کرد. از آنجایی که هنوز 2 ماه تا زمان عرضه گوشی‌های جدید باقی مانده است، توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به جزییات اعلام شده در این نوشتار نگاه کنید زیرا احتمال عرضه محصولات سری میزو 16 با مشخصاتی متفاوت وجود دارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر