;
coinex

بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل iOS با هوش مصنوعی

خبر بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل می تواند برای کاربران بسیار خوشحال کننده باشد زیرا تمام کاربران از ارسال نوتیفیکیشن‌های پی در پی بیزارند.

به گزارش تکراتو، جیمیل Ios با راهکاری تازه، نحوه ارسال نوتیفیکیشن‌ ایمیل‌های جدید را بهینه‌سازی کرده است. هوش مصنوعی در اپلیکیشن جیمیل برای آیفون ، می تواند ایمیل‌های خیلی مهم را از کم اهمیت تشخیص دهد.


بیشتر بخوانید: استفاده از جیمیل جدید اجباری است؛ بزرگترین بروزرسانی تاکنون


بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل IOS

با راهکار جدید گوگل از این پس کاربران تنها برای ایمیل‌هایی نوتیفیکیشن آنی دریافت می‌کنند که از اولویت بسیار بالایی برخوردار باشند. البته برای بهره بردن از این قابلیت کاربر باید در ابتدا اولویت های خود را در تنظیمات اپلیکیشن مشخص نماید. در این حالت جیمیل قدرت تشخیص ایمیل‌های مهم از میان انبوهی ایمیل کم اهمیت را خواهد داشت.

بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل

نحوه بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل

برای بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل و تعیین اولویت برای ایمیل های دریافت شده، باید اول وارد قسمت تنظیمات شد و به قسمت Notifications رفت. در این بخش روی گزینه High Priority Only که به معنای فقط ایمیل‌هایی با اولویت بالا است، کلیک کرد. در ادامه با استفاده از یادگیری ماشین تشخیص ایمیل های مهم امکان پذیر خواهد بود.

قابلیت بهینه سازی نوتیفیکیشن‌ ها در جیمیل فعلا فقط در اختیار کاربران نسخه iOS جیمیل قرار دارد ولی کاربران اندروید هم به زودی به چنین قابلیتی دست خواهند یافت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر