;
coinex

تصاویری از نمونه اولیه گوشی تاشو اندروید سامسونگ : بازیکنی که به خط پایان نرسید

چند ساعت پیش چهار تصویر واقعی از نمونه اولیه گوشی تاشو اندروید سامسونگ توسط یک اینسایدر صنعتی معروف چینی در فضای مجازی منتشر شد.

تصاویری که در این خبر مشاهده می‌کنید محصولی را شبیه به گوشی آکسون ام (Axon M) نشان می‌دهند؛ گوشی هوشمندی که توسط شرکت زد تی ای (ZTE) در سال 2017 به عنوان اولین گوشی تاشو جهان معرفی شد. محصول زد‌تی‌ای می‌تواند در قالب دو قسمت مساوی ایفای نقش کند اما در حقیقت ترکیبی از دو نمایشگر است که توسط یک لولا به یکدیگر متصل شده‌اند.

نرم‌افزاری که بر روی نمونه اولیه گوشی تاشو اندروید سامسونگ نصب شده است، نشان می‌دهد که این محصول بسیار قدیمی‌تر از آکسون ام است. با توجه به این تصاویر می‌توان گفت رابط کاربری نصب شده بر روی این گوشی هوشمند به پوسته نرم‌افزاری تاچ ویز 6 (TouchWiz 6) که سامسونگ بر روی نسخه سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو نصب کرد، شباهت دارد؛ رابطی که بر روی گوشی‌های گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی نوت 7 و مابقی موبایل‌هایی که سازنده مشهور کره‌ای در سال 2016 عرضه کرد، نصب شد. این امر را شکل آیکون‌های نرم‌افزاری موجود در این تصاویر هم تایید می‌کند.

منبع منتشر کننده این عکس‌ها گفته است که سامسونگ ابتدا نام پروژه وی (Project V) را برای گوشی نمایش داده شده در این تصاویر انتخاب کرده بود و مشخص نیست که این سازنده در چه تاریخی این پروژه را کنسل کرده است.

سامسونگ اخیرا تایید کرده است که می‌خواهد یک گوشی تاشو انعطاف‌پذیر را در آینده‌ای نزدیک ارائه کند. این شرکت مشهور هیچ اطلاعاتی را در مورد تاریخ معرفی این گوشی اسرارآمیز منتشر نکرده است اما منابع خبری معتقدند که این گوشی اندروید در نیمه اول سال 2019 با نام گلکسی ایکس (Galaxy X) معرفی و عرضه می‌شود.

گلکسی ایکس احتمالا قیمت بسیار گرانی دارد و به دلیل محدودیت‌های مرتبط با نرخ بازدهی و این که سامسونگ می‌خواهد فقط بازخورد بازار را نسبت به ضریب شکلی جدید برای یک گوشی هوشمند تست کند، در تعداد محدودی عرضه می‌شود. چند هفته پیش منابع خبری گفتند که هواوی هم در حال ساختن یک گوشی تاشو است و آن را در سال میلادی جاری عرضه می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر