;
coinex

گلکسی نوت 9 در برخی از بازارها با حافظه داخلی 512 گیگابایتی عرضه می‌شود

سامسونگ در اوایل سال میلادی جاری گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 9 را معرفی کرد و حال درگیر فعالیت‌های مرتبط با معرفی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) است.

چند وقت پیش گفته شد که فبلت جدید سامسونگ در یک مدل دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی هم عرضه می‌شود. منابع خبری اخیرا گفته‌اند سازنده مشهور کره‌ای در فاز اولیه عرضه نوت 9 این مدل را تنها در بازار کشورهای کره جنوبی و چین ارائه می‌کند.

مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 سامسونگ

مشخصات فنی فبلت پرچمدار گلکسی نوت 9 سامسونگ

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ می‌خواهد در سایر سخت‌افزارهای گلکسی نوت 9 هم تغییری را ایجاد کند یا خیر. اگر تغییری در مشخصات این محصول اعمال نشود می‌توان گفت که مدل پیشرفته گلکسی نوت 9 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و پردازشگر اگزینوس 9810 در دو نوع با رم 6 و 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طبق گزارشاتی که تا به امروز منتشر شده است، گلکسی نوت جدید با یک نمایشگر 6.3 اینچی دارای رزولوشن QHD پلاس و نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه می‌شود و بسته به مکان‌های عرضه به پردازشگر گوالکام اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 مجهز می‌گردد.

طرح‌های کانسپتی که تا به امروز از این فبلت پرچمدار در فضای مجازی قرار گرفته‌اند، فرق چندان زیادی را بین این محصول و گوشی‌های پیشرفته سری گلکسی اس 9 سامسونگ نشان نداده‌اند. براساس این عکس‌ها می‌توان گفت که در جلوی گوشی یک نمایشگر بی کران (Infinity Display) با حاشیه‌های باریک بالایی و پایینی قرار گرفته است. این طرح‌های کانسپت همچنین از این امر حکایت می‌کنند که کلید پاور و غلتانک صدا در سمت راست و کلید اختصاصی دستیار مجازی بیکسبی در سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

مدل 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 سامسونگ

سامسونگ در گلکسی نوت 9 هم پایبندی خود را به جک 3.5 میلی‌متری هدفون ثابت کرده و آن را در انتهای گوشی در کنار یک پورت میکرو یواس‌بی نوع سی قرار داده است. یکی از تغییرات بزرگی که در طراحی بخش پشتی نوت جدید اعمال شده است به مکان سنسور اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند مربوط می‌شود. طبق خبرهای جدید سامسونگ این سنسور را در زیر سنسورهای دوربین قرار داده است تا استفاده از آن را برای کاربر راحت‌تر کند.

انتظار می‌رود که گلکسی نوت 9 با یک باتری 3,850 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم دوربین ارتقاء یافته عرضه شود اگرچه که احتمالا ساختاری شبیه به ساختار دوربین اصلی دارای دیافراگم دوگانه گلکسی اس 9 پلاس در این فیبت پیشرفته هم به کار رفته است. منابع خبری گفته‌اند که سازنده مشهور کره‌‌ای یک رابط کاربری جدید را با نام کراون یو ایکس (Crown UX) بر حسب سیستم عامل اندروید 8 اوریو طراحی و بر روی فبلت جدیدش نصب کرده است.

گلکسی نوت 9 به احتمال زیاد در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) در شهر نیویورک رونمایی می‌شود و کاربران می‌توانند چند روز بعد از معرفی این محصول آن را پیش خرید کنند. طبق گزارشات موجود روند عرضه این محصول دو هفته بعد از رونمایی آن آغاز می‌شود. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد از ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) هم در کنار این فبلت پرچمدار رونمایی کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر