;
coinex

هک شدن سایت وزارت صنعت تکذیب شد!

هک شدن سایت وزارت صنعت توسط این وزارتخانه تکذیب شد. این وزارتخانه همچنین تخلف در ورود ۶۴۸۱ خودرو به گمرکات کشور را تایید کرد.

به گزارش تکراتو، دیروز اخباری در مورد هک شدن سایت وزارت صنعت منتشر شد. در ادامه اعلام شد که 5 هزار خودروی خارجی و گران قیمت توانسته اند مجوز ورود دریافت کنند. اما امروز وزارت صنعت، معدن و تجارت هک شدن سایت ثبت سفارش این وزارتخانه را تکذیب کرد.


بیشتر بخوانید: سایت وزارت صنعت هک شد ؛ ۵ هزار خودروی ممنوعه مجوز ورود گرفتند


هک شدن سایت وزارت صنعت تکذیب گشت

ناصر سراج، رییس سازمان بازرسی کشور اعلام کرده بود که سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هک شده و حدود ۵۰۰۰ خودروی مدل بالا وارد کشور شده است. اما وزارت صنعت، معدن و تجارت طی اطلاعیه‌ای این موضوع را رد کرد.

وزارت صنعت در ادامه تخلف در ورود ۶۴۸۱ خودرو به گمرکات کشور را تایید کرد و از انجام پیگیری های لازم برای برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.

در اطلاعیه منتشر شده توسط این سازمان آمده است:

بررسی‌های انجام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص کرده که در مجموع ۶۴۸۱ خودرو با تخلف واردکنندگان و سامانه ثبت سفارش، به گمرکات کشور وارد شده است که از این تعداد ۱۹۰۰ خودرو ترخیص شده و مابقی خودروها همچنان در گمرک مانده است که سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی در حال بررسی موضوع تخلف ترخیص ۱۹۰۰ خودرو به کشور هستند.

مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به جد پیگیر این موضوع و تخلف صورت گرفته است و پس از شناسایی و برخورد با متخلفان، نتایج را به اطلاع عموم خواهد رساند.

گفتنی است مرکز حراست وزارتخانه بهمن ماه سال گذشته اطلاع رسانی اولیه را در این خصوص انجام داده است.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اینم ی دروغه دیگ

    پاسخ