;
coinex

نمایشگر اوپو فایند ایکس با نسبت 93.8 درصدی ساخته شده است: یک آینه جهان نما

یک تصویر تبلیغاتی که اخیرا منتشر شده برخلاف خبرهایی که چند روز پیش منتشر شدند، نشان داده که نمایشگر اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) فاقد ناچ است.

اوپو اعلام کرده که نسبت نمایشگر به بدنه فایند ایکس بیشتر از 90 درصد است. امروز یک منبع خبری به نام Ice Universe با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی توییتر این مطلب را تایید کرد و نشان داد که نمایشگر اوپو فایند ایکس با نسبت 93.8 درصدی ساخته شده است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی پرچمدار فایند ایکس اوپو از یک نمایشگر بدون ناچ که تنها یک حاشیه در قسمت انتهای خود دارد، بهره می‌برد. نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.8 درصدی فایند ایکس بیانگر این است که این گوشی هوشمند فضای نمایش بیشتری را در مقایسه با رقیبش ویوو نکس (Vivo NEX) که با نسبت نمایشگر به بدنه 91.24 درصدی ساخته شده است، در اختیار کاربر می‌گذارد.

نمایشگر اوپو فایند ایکس

ویوو، اوپو و وان پلاس از زیرشاخه‌های شرکت چینی بی بی کی الکترونیکس (BBK Electronics) هستند. ویوو و اوپو، چند ماه پیش گوشی‌هایی را با نمایشگرهای ناچ دار عرضه کردند. پس از مدتی وان پلاس هم با عرضه مدل وان پلاس 6 (OnePlus 6) به این گروه پیوست. از آنجایی که ویوو گوشی جدیدش را با یک پنل بدون ناچ زیبا دارای فضای گسترده ارائه کرده است، این احتمال وجود دارد که اوپو هم فایند ایکس را با طراحی مشابهی در اختیار کاربرانش بگذارد. با توجه به این امر می‌توان گفت که احتمالا گوشی‌های وان پلاس 6 تی و وان پلاس 7 هم با نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی عرضه می‌شوند.

نمایشگر اوپو فایند ایکس

نمایشگر اوپو فایند ایکس و سایر مشخصات این محصول

جزییات موجود در لیست منتشر شده توسط سازمان تنا نشان می‌دهند که فایند ایکس از یک نمایشگر 6.4 اینچی 2K با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی و نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با ابعادی معادل 156.7 در 74.3 میلی‌متر از اوپو آر 15 که به یک نمایشگر 6.28 اینچی و بدنه‌ای با ابعاد 155.1 در 75.2 میلی‌متر مجهز شده، بلندتر و باریک‌تر است.

طبق شایعات موجود فایند ایکس از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 / 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و باتری 3,645 یا 3,730 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. تیزر تجاری که اخیرا از این گوشی هوشمند منتشر شده است، نشان می‌دهد که سازنده مشهور چینی در ساخت این محصول از یک پنل شیشه‌ای پشتی دارای یک نوار مشکی M شکل استفاده کرده است و یک دوربین دوگانه را که سنسورهای آن توسط یک فلش LED جدا شده‌اند، در این نوار قرار داده است. انتظار می‌رود که اوپو فایند ایکس در دو رنگ قرمز و آبی عرضه شود و ویژگی‌های پیشرفته‌ای نظیر قابلیت بزرگ نمایی بدون افت کیفیت 5 ایکس، فناوری شارژ سریع سوپر ووک (Super VOOC)، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر و قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی را در اختیار کاربرانش بگذارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر