;
coinex

گوشی میان‌رده ال جی ایکس 5 (2018) با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

کمپانی ال‌جی به‌تازگی از یک گوشی میان‌رده به نام ال جی ایکس 5 مدل 2018 (LG X5) در کره‌ی جنوبی رونمایی کرده است.

ال جی ایکس 5 با شماره مدل LM-X510K، از یک بدنه‌ی پلی‌کربناتی برخوردار شده که در ابعاد 154.7 در 78.1 در 8.9 میلی‌متر ساخته شده است و 177 گرم وزن دارد. این موبایل میان‌رده تنها در گزینه‌ی رنگی آبی مراکشی عرضه می‌شود.

ال جی ایکس 5 از صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار شده که از رزولوشن اچ دی 720 در 1280 پیکسل پشتیبانی می‌کند. ال‌جی در ساخت این موبایل میان‌رده، به جای نسبت ابعاد 18:9 در گوشی‌های پرچمدار،‌ ا از نسبت 16:9 استفاده کرده و پنل IPS LCD را برای ساخت این دستگاه هوشمند به کار گرفته است.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی وی ۳۵ تین کیو با گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس؛ تقابل پرچمدارها


یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای مدیاتک MT6750 برای این موبایل در نظر گرفته شده که با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز همراه است. این تراشه همراه با رم 2 گیگابایتی،‌ قدرت دستگاه را تامین می‌کند. ال جی ایکس 5 در یک نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود که البته تنها 24.31 گیگابایتی آن برای کاربر قابل استفاده است. خوشبختانه این گوشی هوشمند از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی ال جی ایکس 5 مدل 2018 یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این موبایل از نوع زاویه باز است و می‌تواند سلفی‌های با کیفیتی را ثبت کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این موبایل هوشمند، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که دستگاه را روشن نگه می‌دارد. این ظرفیت باتری قبلا در گوشی ال جی ایکس 500 که سال گذشته معرفی شده بود نیز وجود داشت.

از دیگر مشخصات ال جی ایکس 5 می‌توان به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و مودم Cat. 4 LTE اشاره کرد. اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این موبایل قرار گرفته که علاوه بر تشخیص اثر انگشت کاربر، برای ثبت تصاویر نیز کاربرد دارد. این اسکنر همچنین به عنوان سیستم تشخیص هویت برای سیستم پرداخت ال جی پی (LG Pay) نیز عمل می‌کند.

این موبایل در بازار کره با قیمت 330 دلار به فروش می‌رسد. هنوز مشخص نیست که عرضه‌ی جهانی این دستگاه از چه تاریخی آغاز خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر