;
coinex

پنل اصلی گلکسی نوت 9 از شباهت این موبایل با گلکسی نوت 8 خبر می‌دهد

به‌تازگی تصویری از پنل اصلی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) منتشر شده که شباهت زیادی به پنل گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ دارد.

کمپانی اپل معمولا سبک طراحی گوشی‌های خود را تغییر نمی‌دهد؛ اما زمانیکه بخواهد یک گوشی را با طراحی کاملا متفاوتی عرضه کند، یک سبک طراحی انقلابی را به کار می‌گیرد. اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ نیز این استراتژی را پیش گرفته است. گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، از لحاظ طراحی زیباشناسی به گوشی‌های سری گلکسی اس 8 شباهت داشتند. حال به نظر می‌رسد که گلکسی نوت 9 نیز با سبک طراحی مشابه با نوت 8 به نمایش گذاشته خواهد شد.

البته تصاویری که به ‌تازگی از پنل اصلی این گوشی هوشمند منتشر شده، این احتمال را به وجود آورده است.

به‌تازگی تصویری از پنل اصلی گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) منتشر شده که شباهت زیادی به پنل گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ دارد.


بیشتر بخوانید: جزییات جدیدی در مورد رابط کاربری گلکسی نوت ۹ سامسونگ: برنامه گود لاک


یکی از افشاگرهای معروف به نام Ice Universe در توییتر خود این تصویر را منتشر کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گلکسی نوت 9 نیز با همان طراحی بدون ناچ همراه می‌شود. لبه‌های صفحه نمایش کمی خمیدگی دارند و محل قرارگیری سنسورها نیز به گلکسی نوت 8 شبیه هستند.

تنها تفاوت چشمگیر در پنل این موبایل، حاشیه‌های باریک‌تر در لبه‌ی بالایی و پایینی است. با این اوصاف، بعید نیست که اندازه‌ی نمایشگر و نسبت ابعاد آن در مقایسه با نسل قبلی، کمی بزرگ‌تر باشد. شایعات مدعی هستند که گلکسی نوت 9 سامسونگ از صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد برخوردار خواهد شد که در نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 18.5:9 ساخته می‌شود. این اندازه‌ی نمایشگر به اندازه‌ی 0.1 اینچ از نمایشگر گلکسی نوت 8 بزرگ‌تر است.

بنا بر گزارشی که اخیرا منتشر شده، این فبلت پرچمدار احتمالا در یک نسخه‌ی مجهز به حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود که البته در برخی بازارها به فروش خواهد رسید. همچنین گفته می‌شود که گلکسی نوت 9 از باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار می‌شود.

بنابراین، به نظر می‌رسد که نوت 9، بعد از گلکسی نوت 7 شکست خورده، اولین گوشی مجهز به باتری بزرگ خواهد بود. پرچمدار سری نوت سامسونگ از همان پردازنده‌ای که در گوشی‌های گلکسی اس 9 تعبیه شده، بهره‌مند خواهد شد؛ یعنی اسنپدراگون 845 در برخی بازارهای معدود و اگزینوس 9810 در سایر بازارهای جهانی.

پیش‌بینی می‌شود که نوت 9 سامسونگ از ماژول دوربین دوگانه برخوردار شود که همانند پرچمدار گلکسی اس 9 پلاس از دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر