;
coinex

تصویری از نمونه اولیه‌ی گلکسی اس 10 با نمایشگر تمام صفحه خودنمایی کرد

به‌تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده که گفته می‌شود به گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) اختصاص دارد. این موبایل با نمایشگری بدون حاشیه همراه است.

کمپانی کره‌ای سامسونگ در حال حاضر، خود را برای رونمایی از پرچمدار سری نوت، یعنی گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) آماده می‌کند؛ با اینحال اخبار و گزارش‌های پیرامون پرچمدار سری گلکسی اس این کمپانی مدت‌هاست که بر سر زبان‌ها افتاده است.

قبل از این شایع شده بود که گوشی پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ با نمایشگری بدون حاشیه همراه می‌شود. کانسپتی که اخیرا در یک ویدیو از طریق Concept Creator منتشر شده، طراحی مشابه با آنچه در شایعات شنیده بودیم را به نمایش گذاشت. امروز نیز تصویری از نمونه اولیه‌ی یک گوشی هوشمند توسط Ice Universe به بیرون درز کرده که گفته می‌شود همان گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ است.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ به رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 مجهز خواهد شد


در این پست، دقیقا به نام اس 10 سامسونگ اشاره نشده است؛ با اینحال از واژه‌ی Beyond به معنی فراتر استفاده شده که نام رمزی سامسونگ برای گوشی پرچمدار بعدی است که این شرکت کره‌ای در دست اجرا دارد.

این تصویر نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد کانسپت نمایشگر بی‌نهایت را به سطح بالاتری ارتقا دهد که تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف صفحه نمایش دیده نمی‌شود.

این تصویر نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد کانسپت نمایشگر بی‌نهایت را به سطح بالاتری ارتقا دهد که تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف صفحه نمایش دیده نمی‌شود.

نکته‌ی جالب اینجاست که در این تصویر، هیچ نشانه‌ای از وجود ناچ نمایشگر نیز دیده نمی‌شود. اخیرا بسیاری از تولیدکننده‌های بزرگ برای افزایش سطح کاربردی نمایشگر خود از ناچ استفاده کرده‌اند.

اگر صفحه نمایش گلکسی اس 10 سامسونگ تا این اندازه بزرگ و بدون حاشیه باشد، پس هیچ فضایی برای قرار گرفتن سنسورها وجود نخواهد داشت. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هیچ سنسوری در نمای اصلی موبایل دیده نمی‌شود. این احتمال وجود دارد که سنسورها در زیر صفحه نمایش تعبیه شوند. برخی گزارش‌ها همچنین مدعی هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ به اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر مجهز می‌شود.

برخی دیگر بر این عقیده‌اند که این غول فناوری کر‌ه‌ای در طراحی پرچمدار بعدی خود از طراحی مشابه با گوشی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) استفاده خواهد کرد که در آن،‌ لنزهای دوربین به صورت پاپ‌آپ از لبه‌ی بالایی گوشی موبایل خارج می‌شوند.

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ از صفحه نمایش 6.2 اینچی برخوردار می‌شود که می‌تواند صدا را از خود متساعد کند. این کمپانی در نمایشگاه SID کانسپت این نمایشگر جدید خود را به نمایش گذاشت. در این فناوری جدید، هیچ اسپیکری در لبه‌ی بالایی موبایل قرار نمی‌گیرد و در عوض، صدا از طریق ارتعاش و رسانایی صفحه نمایش متساعد می‌شود.

علاوه بر این، شایع شده که گلکسی اس 10 برای رقابت با گوشی آیفون X پلاس، از دوربین اصلی سه‌گانه برخوردار می‌شود. این احتمال وجود دارد که اس 10،‌ اولین گوشی سامسونگ با قابلیت تشخیص چهره‌ی سه بعدی باشد که قبلا مشابه آن را در گوشی‌های آیفون X و شیائومی می 8 اکسپلورر ادیشن (Explorer Edition) دیده‌ایم.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی اس 10 از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 855 برخوردار شود که احتمالا در ژانویه‌ی 2019 (دی ماه آینده‌) رسما رونمایی می‌شود. اگر اس 10 سامسونگ حقیقتا با این نسبت نمایشگر به بدنه همراه شود، پس بدون شک به بهترین گوشی سال 2019 تبدیل خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر