;
coinex

گوشی اقتصادی میزو ام 6 بی سر و صدا وارد بازار کشور هند شد

میزو ام 6 (Meizu M6) گوشی جدیدی نیست. این محصول چند ماه پیش در چین عرضه شد ولی هم‌اکنون مثل سایر برادرانش وارد بازار کشور هند شده است.

مشخصات فنی گوشی اقتصادی میزو ام 6

این گوشی هوشمند پایین‌رده امروز بدون هیچ رویداد معرفی یا خبری در سایت آمازون ایندیا قرار گرفت. اگر فرقی بین این محصول و مدلی از میزو ام 6 که در چین عرضه شد، وجود نداشته باشد می‌توان گفت که این گوشی هوشمند هم یک پردازشگر مدیاتک MT6750، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسلی و نسبت تصویر 16 به 9 را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

میزو ام 6

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک کلید فیزیکی خانه با قابلیت عملکرد به عنوان سنسور اسکنر اثر انگشت، سیستم عامل اندروید 7 نوقا، رابط کاربری Flyme UI 6.0 و باتری قدرتمند 3,070‌ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

میزو ام 6 هم اکنون با قیمت 113 دلار از طریق سایت آمازون ایندیا عرضه می‌شود با این حال به نظر می‌رسد که میزو در جلب توجه کاربران هندی با عرضه این محصول کمی تاخیر کرده است زیرا گوشی شیائومی ردمی نوت 5 (Xiaomi Redmi Note 5) چند وقت پیش با یک قیمت رقابتی در اختیار این کاربران قرار گرفت.

میزو ام 6

اخیرا جزئیاتی هم در مورد یک گوشی پرچمدار به نام میزو 16 (Meizu 16) در فضای مجازی منتشر شده است. این محصول برخلاف میزو ام 6 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر