;
coinex

تجربه خانوادگی تماشای مسابقات ورزشی با تکنولوژی‌های جدید سامسونگ

هواداران تیم‌های ورزشی سراسر جهان همگی خود را آماده تماشای تلاش تیم‌های کشورشان برای رسیدن به بزرگ‌ترین افتخارات کرده‌اند. البته اگر می‌خواهید مسابقات را از خانه تماشا کنید باید برنامه و لوازم مناسب را داشته باشید.

در زمان تماشای مسابقات ورزشی انبوهی از دوستان کنار هم و جلوی تلویزیون‌ها جمع می‌شوند تا این رویداد را از نزدیک ببینند؛ در حالی که میزبان باید تا لحظه سوت آغاز بازی در آشپزخانه مشغول آماده کردن خوراکی و نوشیدنی برای مهمانان باشد. اما حالا دیگر می‌توانید مطمئن باشید که حتی یک لحظه از هیجان قبل یا حین بازی را هم از دست نخواهید داد چرا که قابلیت اتصال هوشمند محصولات سامسونگ تضمین‌ می‌کند که همه دستگاه های هوشمند به تلویزیون متصل می‌مانند.

هر جای خانه که باشید در لحظات اوج هیجان با استفاده از قابلیت اتصال هوشمند و اپلیکیشن SmartThings و یا قابلیت Smart view در گوشی‌های هوشمند سامسونگ، می‌توانید تصویر تلویزیون را روی گوشی و یا تصویر گوشی را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و از تماشای مسابقه روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ لذت ببرید.

تماشای مسابقات ورزشی در کمال آرامش و لذت

وقتی فرصت تماشای مسابقات ورزشی در کنار دوستان و اعضای خانواده پیش می‌آید، هرچه تلویزیون بزرگ‌تر باشد بهتر است. وقتی همه دور تلویزیون جمع می‌شوند تا بازی را تماشا کنند، صفحه بزرگ تضمین می‌کند که هیچ‌کس هیچ صحنه‌ای از بازی را از دست ندهد. سری تلویزیون‌های QLED سامسونگ با اندازه‌های ۵۵ تا ۷۵ اینچ می‌توانند این اطمینان خاطر را ایجاد کنند. از طرفی با وجود فناوری ضدانعکاس روی صفحه این تلویزیون‌ها، نورهای محیطی یا چراغ های تابیده شده به صفحه تلویزیون نمی تواند مانعی برای تجربه حس لحظات هیجان انگیز مسابقه شود.

کیفیت تصویر چشمگیر تلویزیون‌های QLED سامسونگ باعث می‌شود زیبایی مسابقه دو چندان شود. موتور تصویر 4K Q این تلویزیون‌ها با کمک هوش مصنوعی محتوا را تحلیل و کیفیت آن را افزایش می‌دهد. با توجه به قابلیت نمایش ۱۰۰ درصد حجم رنگ، بیننده می‌تواند هر پاس و تکلی را هم با وضوح کامل مشاهده کند.

داخل ورزشگاه صدا و تصویر در کنار هم آن هیجان را ایجاد می‌کنند و در خانه هم این هیجان زمانی تکمیل می‌شود که شما صدای ضربه شوت بازیکن و ورود آن به دروازه را در کنار صدای هورای تماشاگران، کاملا واضح بشنوید در تلویزیون‌های QLED سامسونگ، صدا برای هر برنامه‌ای کاملا بهینه‌سازی شده تا هواداران ورزش بتوانند صدای اتفاقات داخل زمین را با شفافیت کامل بشنوند.

تجربه تماشای مسابقات ورزشی با تکنولوژی‌های جدید سامسونگ

در طول تورنمنت‌های ورزشی مهم ممکن است چند مسابقه بصورت همزمان انجام شوند،‌ برای همین پیدا کردن مسابقه موردنظر شما شاید کمی وقت‌گیر باشد. با استفاده از اپلیکیشن‌های موجود در تلویزیون‌های QLED سامسونگ مثل آیو می‌توانید علاوه بر تماشای پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی از برنامه‌های اختصاصی ورزشی لذت ببرید، بدون اینکه حجمی از اینترنت شما کاسته شود یا هزینه‌ای متوجه شما گردد.

منبع: Samsung

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر