;
coinex

افزایش دانلود مرورگر مایکروسافت اج اندروید تا مرز ۵ میلیون

تعداد دفعات دانلود مرورگر مایکروسافت اج اندروید نزدیک به 5 میلیون بار است. آمار دانلود این مرورگر در دسامبر ۲۰۱۷ به یک میلیون دانلود هم نمی‌رسید!

به گزارش تکراتو، تعداد دفعات دانلود مرورگر مایکروسافت اج اندروید در مدتی کم رشد پنج برابری داشت. اگر این روند ادامه داشته باشد، تا پایان سال جاری مایکروسافت اج رکورد ۱۰ میلیون دانلود را هم پشت سر خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی نسخه اندروید مرورگر اج از کتاب های الکترونیکی


افزایش دانلود مرورگر مایکروسافت اج اندروید

نسخه موبایل مایکروسافت اج اواخر سال 2017 منتشر شد و به خاطر ویژگی‌هایی مثل ادامه وب‌گردی روی پی‌سی و همگام‌سازی خوب با نسخه دسکتاپ توانست بسیاری از کاربران مرورگر سابق این شرکت یعنی اینترنت اکسپلورر را به خود جلب کند.

از جمله ویژگی های مایکروسافت اج می توان به بارکدخوان درون برنامه‌ای، جستجوی صوتی و حالت InPrivate که از طریق آن می توان بدون ثبت تاریخچه وبگردی در محیط وب به مرور وبسایت‌ها مشغول شد، اشاره کرد. لازم به ذکر است که چندی پیش پشتیبانی از کتاب‌های الکترونیکی نیز به   این مرورگر اضافه شد.

البته مایکروسافت اج از نظر امکانات و محبوبیت هنوز به سطح مرورگرهای گوگل و موزیلا نرسیده، اما در صورت ادامه‌ی این رشد خوب فعلی، در آینده خواهد توانست با این مرورگرها رقابت کند.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر