;
coinex

راه اندازی سامانه مدیریت پیامک های تبلیغاتی ؛ ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اجازه ممنوع است

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از راه اندازی سامانه مدیریت پیامک های تبلیغاتی و دریافت خدمات ارزش افزوده و پیامکهای انبوه خبر داد.

به گزارش تکراتو، مجید حقی در مورد راه اندازی سامانه مدیریت پیامک های تبلیغاتی سخن گفت و به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوایی پیامکی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره های شخصی ساماندهی می شوند!


راه اندازی سامانه مدیریت پیامک های تبلیغاتی

حقی اعلام کرد که براساس مصوبه، ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده، بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است. وی تاکید کرد که اپراتورهای تلفن همراه باید با همکاری رگولاتوری سامانه‌ای راه‌اندازی کنند تا مشترک خود بتواند دریافت پیامکهای انبوه را مدیریت کند.

وی در ادامه بیان نمود که در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت حساب خود و با ورود به منوی مدیریت خدمات ارزش افزوده و پیامک های تبلیغاتی از امکانات این سامانه بهره بگیرند.


بیشتر بخوانید: راه اندازی سامانه انتخاب پیامک های تبلیغاتی تا ۲ ماه دیگر!


بررسی امکانات سامانه مدیریت پیامک های تبلیغاتی

حقی در ادامه همچنین در مورد امکانات سامانه مدیریت پیامک های تبلیغاتی سخن گفت. وی موارد زیر را از جمله این امکانات معرفی کرد:

  • مشاهده وضعیت فعلی عضویت در سرویس های پیامکی
  • قطع یا برقراری دریافت پیامک های تبلیغاتی به تفکیک پیامک های مربوط به اپراتورها یا سایر پیامک ها
  • عضویت در سرویس های قابل ارائه اپراتورها براساس دسته‌بندی‌های خاص

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر