;
coinex

راهکار جدید گوگل برای جلوگیری از تقلب در امتحانات

گوگل برای جلوگیری از تقلب در امتحانات راه کار جدیدی دارد. در زمان برگزاری آزمون دانش آموزان نمی توانند به صفحات اینترنت مراجعه کنند و تقلب نمایند.

به گزارش تکراتو، گوگل قابلیت های جدیدی برای تنظیم آزمون الکترونیک ارائه کرده که از طریق آن تقلب در زمان برگزاری آزمون ممکن نیست. این قابلیت می تواند برای معلمان بسیار مفید باشد.


بیشتر بخوانید: افزایش ویژگی های گوگل مپس ؛ گوگل مپس بزرگترین بروزرسانی خود را دریافت کرد


جلوگیری از تقلب در امتحانات توسط گوگل

جلوگیری از تقلب در امتحانات از طریق تنظیم آزمون باGoogle Forms  و قفل کردن آنها امکان پذیر است. قفل کردن صفحات باعث می شود کاربران به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که گوگل ارائه کرده، نظارت والدین برای تعیین ساعات بیکاری است. همچنین معلمان نیز می توانند تکالیف را براساس موضوع و گروه  دسته بندی کنند و در صفحه People به راحتی با دانش آموزان، همکاران خود یا والدین دانش آموزان ارتباط داشته باشند.

ابزار جدیدMeasure  در Google Earth نیز این امکان را فراهم می کند که معلمان فاصله دانش آموزان تا مرکز آموزشی را محاسبه کنند.


بیشتر بخوانید: رونمایی از یک ابزار اندازه گیری جدید در گوگل ارث ؛ اندازه‌گیری فاصله و سطح زمین


سخت افزار مخصوص کلاس درس نیز یک محصول جدید دیگر از گوگل است. Acer Chromebook Tab10 نخستین تبلتی است که با سیستم عامل کروم بوک کار می‌کند. این تبلت در پشت و جلو دارای دوربین است و به شارژUSB-C  و Expeditions AR and VR مجهز است.

این تبلت در حال حاضر در بازار موجود است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر